SA137

[dodane 27.12.2010, g. 15:28 przez –– wojtazz]
strona główna »
lista alfabetyczna »
drukuj »
wyszukiwanie »
« SA136SA139 »

Więcej informacji...
producent: Newag S.A.
lata budowy: 2010 - do dziś
układ członów: silnikowy+silnikowy
długość (ze zderzakami): 41,8 m
szerokość: 2,85 m
wysokość: 3,9 m
moc znamionowa: 2x390 kW
sterowanie: indywidualne lub ukrotnione
prędkosć max.: 120 km/h
liczba miejsc siedzących: 140
liczba miejsc stojących: 144 (4 os./m²)
przyspieszenie (0-40 km/h): ≥0,45 m/s²
norma emisji spalin: Euro III
szerokość drzwi: 1300 mm
porównaj z... »
Spalinowy zestaw trakcyjny 220M produkcji Newag S.A. jest pojazdem jednoprzestrzennym, bezprzedziałowym, wyposażonym m.in. w pełny monitoring wnętrza, klimatyzację, nowoczesny system informacji pasażerskiej. Wnętrze zostało dostosowane do korzystania przez osoby niepełnosprawne. W pojeździe zastosowane zostały nowoczesne wózki posiadające dwustopniowe usprężynowanie, które skutecznie tłumi drgania.

Cechy użytkowe:
  • możliwość podróżowania z prędkością do 120 km/h,
  • lokalizacja położenia pociągu GPS,
  • system zliczania pasażerów,
  • nowoczesny i atrakcyjny kształt,
  • wysokość podłogi umożliwiająca łatwe wsiadanie i wysiadanie,
  • wysoki komfort podróżowania dzięki nowoczesnemu układowi zawieszenia,
  • klimatyzacja oraz ogrzewanie z automatyczną regulacją.

Napęd:
  • optymalne właściwości trakcyjne dzięki zastosowaniu dwóch zintegrowanych systemów napędowych typu PowerPack,
  • poziom emisji spalin spełniający europejskie normy Euro IIIA.

Przedział pasażerski:
  • pojazd jednoprzestrzenny, bezprzedziałowy,
  • estetyczne i funkcjonalne wnętrze,
  • naprzeciwległy i szeregowy układ miejsc,
  • wandaloodporne fotele z wysokim oparciem,
  • monitoring wnętrza pojazdu,
  • klimatyzacja,
  • toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych,
  • nowoczesny system informacji pasażerskiej: elektroniczne tablice kierunkowe, monitory LCD, głosowe zapowiadanie przystanków,
  • drzwi umieszczone w obszarze niskiej podłogi.

Kabina maszynisty:
  • wydzielony układ klimatyzacji, niezależny od przedziału pasażerskiego,
  • nowoczesne i ergonomiczne wnętrze,
  • regulowany fotel maszynisty,
  • zwiększone bezpieczeństwo.

na podstawie materiałów firmy Newag S.A. opracował Wojciech Nowotniak

Encyklopedia Szczecińskiej Komunikacji wersja 3.0
Wszelkie prawa zastrzeżone.

KOMIS wersja 6.3 | © 2001-2017 by KOMIS Team | grafika i skrypty: Marcin Stefanowicz
Wszelkie prawa zastrzeżone. Zasady użytkowania...
Hosting strony zapewnia PROSCAPE - www.netlook.pl
Ten serwis używa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to)