Forum: Przejazdy do modernizacjiwszystkie wątki »
rozpocznij nowy wątek »
oznacz ten wątek jako przeczytany »
instrukcja obsługi »

Aby móc pisać na forum, musisz się zalogować!

Bezkolizyjne przejścia nad liniami kolejowymi dla pojazdów, pieszych i rowerzystów oraz nowe miejsca przesiadkowe. To główne założenia koncepcji projektowej dotyczącej przebudowy dróg w ciągach ulic: Bałtyckiej, Pomorskiej, Wiosennej i Jagiellońskiej.    więcej...

 
wyświetlanie pojedyńczych wiadomości
dodaj komentarz
 
 
  Przejazdy do modernizacjiodpowiedź na ten post jest niemożliwa  
  Napisał(a): –– Ferrix  7 ;
  Wysłano: 12.06.2018, g. 22:37 (z późniejszymi zmianami)
  
  wersja 1    wersja 2    wersja 3  
 

Zastanawiam się, czy gdyby te przebudowy prowadzono równocześnie z (lub przed) modernizacją linii kolejowej 351 (Poznań - Szczecin), to czy wówczas ta linia nie mogłaby być zrobiona na 200 km/h? -- Szczecin /ZP, okolice MTiK...

 
 
  Re: Przejazdy do modernizacjiodpowiedź na ten post jest niemożliwa  
  Napisał(a): –– riversedge_pl  1 ;
  Wysłano: 13.06.2018, g. 17:18
zobacz oryginalny post  
 

Mnie tam bardziej martwi ewentualna perspektywa niszczenia krajobrazu w Wielgowie, gdzie pod inwestycję miałyby być wycięte kilometry lasu, w którym tysiące mieszkańców Szczecina od kilkudziesięciu lat zbierają grzyby. Poza tym przejazd na ul. Bałtyckiej bardzo rzadko się korkuje ze względu na ruch pociągów. Imho ul. Pomorska to priorytet. -- 2008, 1410, 2876, 1571

 
 
  Re: Przejazdy do modernizacjiodpowiedź na ten post jest niemożliwa  
  Napisał(a): –– pioko17  36 ;
  Wysłano: 14.06.2018, g. 15:50
zobacz oryginalny post  
 

riversedge_pl napisał(a): > Mnie tam bardziej martwi ewentualna perspektywa niszczenia > krajobrazu w Wielgowie, gdzie pod inwestycję miałyby być > wycięte kilometry lasu, w którym tysiące mieszkańców > Szczecina od kilkudziesięciu lat zbierają grzyby. Poza tym > przejazd na ul. Bałtyckiej bardzo rzadko się korkuje ze > względu na ruch pociągów. Imho ul. Pomorska to priorytet. Na zachód od ulicy Bałtyckiej jest sporo miejsca, gdzie nie trzeba wycinać żadnego lasu. Poza tym ja obstawiam, że taki wiadukt znalazłby się dokładnie w tym samym miejscu, w którym obecnie jest przejazd. Jak dla mnie problem z Bałtycką nie jest taki, że się korkuje, ale że co chwilę jest zamykany, co jest sporym utrudnieniem dla mieszkańców. Ale oczywiście Pomorska priorytetem.

 
 
  Re: Przejazdy do modernizacjiodpowiedź na ten post jest niemożliwa  
  Napisał(a): –– riversedge_pl  1 ;
  Wysłano: 14.06.2018, g. 22:30
zobacz oryginalny post  
 

pioko17 napisał(a): > Jak dla mnie problem z Bałtycką nie jest taki, że się > korkuje, ale że co chwilę jest zamykany, co jest sporym > utrudnieniem dla mieszkańców. No właśnie nie jest co chwilę zamykany. To już nie te lata, gdy non stop śmigały towarowe. Kilkanaście lat temu to był problem - na czas remontu ówczesnego wiaduktu na Tczewskiej, gdy stworzono ciekawą linię 62 bis, autobus faktycznie często długo czekał na przejazd. Potem, gdy wprowadzono 73D i 73Z, też bywały problemy. Teraz są one coraz rzadziej. Owszem, zdarza się czasami stać kilka minut, ale sądzę, że dla kierowców autobusów większym problemem jest codzienne manewrowanie na ul. Przylesie, niż sporadyczne stanie przed przejazdem kolejowym na ul. Bałtyckiej. Tak jak piszesz, przy Bałtyckiej jest sporo pustej przestrzeni, ale dalej, wg planów, będzie karczowany ogromny fragment lasu, a sam tunel miałby być przesunięty względem obecnego przejazdu. Poza tym projekt w ogóle nie przewiduje utwardzenia odcinka ul. Gościniec od przejazdu kolejowego do skrzyżowania z Długą. Tak, jakby tej ulicy miałoby nie być. A wg mnie to błąd. Powinna powstać, skoro i przystanki kolejowe miałyby nieznacznie być przesunięte. Wówczas można by było autobus 93 puścić na ul. Długą, a następnie pod sam dworzec. Przy okazji byłby to symboliczny powrót autobusu na ul. Długą i nieutwardzony odcinek ul. Gościniec, ponieważ tą drogą pod koniec lat 80. śmigały objazdowo Jelcze, gdy kładziono pierwszy w historii asfalt na ul. Bałtyckiej. No ale pomarzyć można. Decydenci wiedzą lepiej, jak nas uszczęśliwiać i przy okazji niszczyć lasy. -- 2008, 1410, 2876, 1571

 
 
  Re: Przejazdy do modernizacjiodpowiedź na ten post jest niemożliwa  
  Napisał(a): –– pioko17  36 ;
  Wysłano: 17.06.2018, g. 01:26
zobacz oryginalny post  
 

riversedge_pl napisał(a): > No właśnie nie jest co chwilę zamykany. To już nie te lata, gdy > non stop śmigały towarowe. Kilkanaście lat temu to był problem > - na czas remontu ówczesnego wiaduktu na Tczewskiej, gdy stworzono > ciekawą linię 62 bis, autobus faktycznie często długo czekał > na przejazd. Potem, gdy wprowadzono 73D i 73Z, też bywały > problemy. Teraz są one coraz rzadziej. Owszem, zdarza się czasami > stać kilka minut, ale sądzę, że dla kierowców autobusów > większym problemem jest codzienne manewrowanie na ul. Przylesie, > niż sporadyczne stanie przed przejazdem kolejowym na ul. > Bałtyckiej. Jak wygląda ruch towarowych to nie wiem, ale pasażerski na pewno się zwiększył. Jest zdecydowanie więcej pociągów dalekobieżnych i regionalnych niż na początku wieku, a dodatkowo zaraz zostanie uruchomiona Szczecińska Kolej Metropolitalna. Poza tym to częste postoje pociągów osobowych na przystanku Szczecin Zdunowo mocniej wydłużają czas, w którym są opuszczone rogatki, niż przejazd pociągu towarowego czy pospiesznego.

 
 
wyświetlanie pojedyńczych wiadomości
dodaj komentarz
 

Oznacz ten wątek jako przeczytany.

Korzystając z Forum Publicum oznajmiasz, że zapoznałeś się i akceptujesz warunki Regulaminu.

Wszelkie wypowiedzi są prywatnymi opiniami ich autorów. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Forum Publicum wersja 6.1 beta. Wszelkie prawa zastrzeżone, Marcin Stefanowicz 2003-2019

KOMIS wersja 6.3 | © 2001-2019 by KOMIS Team | grafika i skrypty: Marcin Stefanowicz
Wszelkie prawa zastrzeżone. Zasady użytkowania...
Hosting strony zapewnia PROSCAPE - www.netlook.pl
Ten serwis używa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to)