Kontrakt na swingi

Mirosław Winconek, 24Kurier, 24.08.2012
Kategoria: Artykuł
[dodane 26.08.2012, g. 15:00 przez –– Mario]
strona główna »
wyszukiwanie »
wydarzenia »
zgłoś informację »

Na forum

–– zack1989 pisze:
W dolnej części konstrukcja pudła zostanie zaś zwężona tak, by mogły np. zimą bez przeszkód mieścić się między zwałami śniegu odgarnianego z torów. Co? Jak zwężona? ;|

–– lukaszenko pisze:
"W przyszłym tygodniu prawdopodobnie spółka „Tramwaje Szczecińskie" podpisze kolejny kontrakt na dostawę nowych tramwajów niskopodłogowych." Z tego zdania wynika, że TS podpiszą przetarg,... czytaj dalej »

zobacz wszystkie 2 wypowiedzi »
dodaj własną opinię »

Więcej...
Przetarg na tramwaje niskopodłogowe
  • Nowy Swing w mieście
  • Swingi w Szczecinie
  • Tramwaje z dofinansowaniem
  • Pesa podpisała kontrakt na dostawę 22 tramwajów dla Szczecina
  • Pierwsze tramwaje niskopodłogowe trafią do Szczecina za 181 dni. Jutro podpisanie umowy
  • A jednak Swingi! Umowa na nowe tramwaje w październiku
  • Swingów drugi zastrzyk
  • Kontrakt na swingi
  • Kolejne Swingi dla Szczecina
  • Kontrakt na tramwaje: odsłona druga

    więcej »

  • W przyszłym tygodniu prawdopodobnie spółka "Tramwaje Szczecińskie" podpisze kolejny kontrakt na dostawę nowych tramwajów niskopodłogowych. Zamówienie dotyczy aż 22 składów. I ponownie zlecenie na ich produkcję przypadnie spółce Pesa S.A. z Bydgoszczy. W ogłoszonym przetargu wyboru w praktyce nie było, bo choć początkowo deklarowały udział w nim cztery firmy, to ona jako jedyna złożyła swoją ofertę.

    Szczecin Blog

    - Czekaliśmy właściwie już tylko na opinię prawną do projektu umowy na zakup tramwajów. Jeśli treść nie będzie budzić zastrzeżeń, to jeszcze w tym tygodniu ją podpiszemy - informuje Krystian Wawrzyniak, prezes "TS". - Pesa skalkulowała cenę na poziomie 151 mln zł netto. To kwota, za jaką miałyby być wyprodukowane same tramwaje . Koszt każdego z 22 wagonów z dodatkowym wyposażeniem to 6 mln 470 tys. zł netto.

    Wagony trochę będą różnić się od modelu swinga, kursującego od miesięcy póki co wyłącznie na liniach "7" i "8". Tylko po ich trasach ze względu na stan reszty torowisk możliwa jest ich bezpieczna eksploatacja. Podobnie jak te jeżdżące po Warszawie czy Gdańsku powstaną w skróconej nieco wersji (zamiast prawie 32 metrów ich długość wyniesie nieco ponad 30 metrów). W dolnej części konstrukcja pudła zostanie zaś zwężona tak, by mogły np. zimą bez przeszkód mieścić się między zwałami śniegu odgarnianego z torów.

    Czytaj także na stronie: 24Kurier »

    źródło: 24Kurier
    2 komentarze | wersja do druku |

    KOMIS wersja 6.3 | © 2001-2018 by KOMIS Team | grafika i skrypty: Marcin Stefanowicz
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Zasady użytkowania...
    Hosting strony zapewnia PROSCAPE - www.netlook.pl
    Ten serwis używa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to)