Forum
Pociąg towarowy jedzie do Stoczni Szczecińskiej
wysłane przez sulzer
wysłane przez
Peter
0
wysłane przez Lukasy
> Jak obecnie wygląda bocznica na całej długości?
Tak jak wyglądała. Nic mi nie wiadomo o ewentualnych ubytkach. Różnica polega na tym, że pociągi już nie jeżdżą.
-- homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/
homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/
wysłane przez sulzer
Jak obecnie wygląda bocznica na całej długości?
Na całej długości nie wiem, ale na wylocie do wjazdu na stocznie, od strony ekspedycji Grabowo, każdy pewnie wie, jadąc szóstką dalej do Lubeckiego, krzyżujemy się poraz drugi z kolejowym szlakiem gdzie od wjazdu na stocznie tory biegną do Niebuszewa. Wszytsko jest zarośnięte, tory są, stoi też synalizator manewrowy, który widać również przy ulicy Nocznickiego, do nie dawna widziałem nawet palący się sygnał koloru ciemnoniebieskiego zwiastującego "zakaz manewrowania".....
-- 78127 gotowy do odjazdu
wysłane przez
Peter
0
wysłane przez
Mareczek
5
> Czyli nic się nie zmieniło? Stan się nie pogorszył? Jak > ostatnim razem byłem w Szczecinie, jakoś nie przyglądałem > się jej dokładnie. Bez pociągów to nie to samo.
Tuż przed zamknięciem stoczni, wspaniałomyślne PLK zrobiło... remont bocznicy! Ostatnie jazdy tą bocznicą odbywały się jeszcze w czasie prac remontowych (końcowych, po ułożeniu toru), natomiast od czasu ich zakończenia prawdopodobnie żaden pociąg już tamtędy nie pojechał.
Sam remont był dość "ubogi" - wymiana nawierzchni (szyny + podkłady), bez oczyszczenia podsypki.
-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
wysłane przez
marko
4
> Tuż przed zamknięciem stoczni, wspaniałomyślne PLK > zrobiło... remont bocznicy!
Stocznia sama chciała remontu, to się remont zrobiło ;) Kto mógł przewidzieć, że skończy się tak jak się skończyło.
> natomiast od czasu ich zakończenia > prawdopodobnie żaden pociąg już tamtędy nie pojechał.
Pojechał jeszcze kilka razy. Blacha i chyba raz albo dwa skrajnia z silnikami. Bocznicy nie likwidują, bo podobno ma być używana przez jakąś firmę co konstrukcje stalowe buduje.
-- Ten trzeci i najgłupszy...
wysłane przez MaK
> Czyli nic się nie zmieniło? Stan się nie pogorszył? Jak > ostatnim razem byłem w Szczecinie, jakoś nie przyglądałem > się jej dokładnie. Bez pociągów to nie to samo.
No zlikwidowano "trójkąt" łączący tory kolejowe z torami tramwajowymi. A tarcza o której była mowa wcześniej przez długi okres wskazywała nawet sygnał Ms2 - "manewry dozwolone" ;)
wysłane przez niebugoclaw
> A tarcza o której była mowa wcześniej przez długi okres > wskazywała nawet sygnał Ms2 - "manewry dozwolone" ;)
I wskazuje nadal już od prawie roku ;>
wysłane przez
torwid
67
-- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
wysłane przez
lhb178
18
> Nie wiem, jakie macie wspomnienia
Z "szóstki" widywałem strupieszałe stopiątki załadowane na platformy. A raz trafiła mi się akcja przetaczania dwóch świeżo wyremontowanych przegubów z toru kolejowego na tramwajowy. Ciągnięte były potem w składzie, tyłem naprzód. Też czasem żałuję, że nie robiłem wtedy zdjęć :)
-- "Wystarczy jeden pieszy i setki, a nawet tysiące samochodów stają" - TVP Szczecin o ul. Gdańskiej
wysłane przez
wojtazz
42
> A raz trafiła mi się akcja przetaczania dwóch > świeżo wyremontowanych przegubów z toru kolejowego na > tramwajowy. Ciągnięte były potem w składzie, tyłem > naprzód. > Też czasem żałuję, że nie robiłem wtedy zdjęć :)
A kto mi powie gdzie 102ki miały przeprowadzane remonty? Bo pamiętam, że na dłuższy czas znikły z ulic Szczecina i wróciły "takie ładne, nowe ;)" Nie moge skojarzyć który to mógłby byc rok więc przypuszczam, że początek lat 90ych...
wysłane przez mike_1994
> A kto mi powie gdzie 102ki miały przeprowadzane remonty?
MZNT Kraków.