Forum
Co z tymi lokomotywami?
wysłane przez X
EU-07: #312, #322, #341, #351, #352, #359, #365, #378, #385, #394, #407, #409, #418, #434, #435, #437, #442, #444, #465, #470, #486, #488, #497, #499, #503, #504, #519, #525, #526, #529, #534
EP-07: #350, #365, #371, #522
-- "Koła w rowku"- (c) DamTram.
"W Szwecji jest tyle samo samobójstw co w Polsce, bo tam jest ciemno" (c) Piotr Szumlewicz
wysłane przez RJawdyk
> Czy ktoś mógłby mi powiedzieć, które z niżej > wymienionych lokomotyw,jeszcze są w ruchu, a które juz > zostały skasowane(bardzo prosiłbym o datę wycofania > lokomotywy z eksploatacji),jeśli jakies zostały już > skasowane??:
Z informacji uzyskanych od Jarka Stawarza te dwie są pocięte:
> EU-07: > #322 > #407 - po wypadku w Miałach
-- Sam jesteś pręt. (C) MC
wysłane przez MarcinN
Daty skreślenia 332 - 31.10.1984 407 - 26.08.2004
Reszta jeździ lub oczekuje rewizji
wysłane przez Pepe 234
> Daty skreślenia > 332 - 31.10.1984
Rozumiem, że chodzi o 322? Bo Romanas raczej o tą pytał.
wysłane przez MarcinN
> Rozumiem, że chodzi o 322? Bo Romanas raczej o tą pytał.
chodzi oczywiście o 322 :)
wysłane przez scw4444
> chodzi oczywiście o 322 :)
322 nie jest maszyną Szczecińską. 504 dawno już przekazano do Poznania za 3 rumuny. pozdrawiam SCW4444
wysłane przez MarcinN
> 322 nie jest maszyną Szczecińską. 504 dawno już przekazano do > Poznania za 3 rumuny. > pozdrawiam > SCW4444
Nie jest bo już nie istnieje, ale w chwili wypadku podlegała pod lokomotywownie Szczecin Gł.
wysłane przez scw4444
Nawet jej nie pamiętam i dziwnie mi wyglądał ten nr.
470 - w poniedziałek tj. 08.01.2006 była bieżącej, 434 - bieżąca gwarancyjna, 385 - wciąż na rewizji - z tego co wiem to są w polu. Jeżdzące to: 351, 359, 522, 534 - choć w przypadku 522 widziałem w kisiążce, że była zgłoszona na warszat.
wysłane przez Sakorius
Była na stanie MD Szczecin Główny. Co prawda krótko, bo tylko 5 miesięcy, ale była ;) Przyczyną jej skreślenia z inwentarza (+31.10.1984) było dosyć poważne w skutkach wykolejenie, które miało miejsce w Poznaniu (okolice stacji Poznań Wola). Lokomotywa ta była podpięta na końcu składu pociągu pospiesznego i na łuku przy prędkości 120 km/h została "wyrzucona" z toru. Mechanik jadący na tej lokomotywie miał dużo szczęścia, ponieważ w chwili wypadku siedział na siedzeniu pomocnika i przygotowywał sobie kanapki - dlatego przeżył. Bok lokomotywy został zniszczony tak, że nie dało się go odbudować. Pozostałością po EU07-322 są tzw. "wózki techniczne", które są używane na szczecińskiej "szopie" jako tymczasowe, montowane w lokomotywach w czasie napraw silników trakcyjnych lub samych wózków.
> 504 dawno już przekazano do > Poznania za 3 rumuny.
Oprócz 504, do Poznania poszły także 525 i 526.
Pozdrawiam Sławek
wysłane przez pioko17 38
> Lokomotywa ta > była podpięta na końcu składu pociągu pospiesznego i na łuku przy > prędkości 120 km/h została "wyrzucona" z toru.
Czy możesz powiedzieć dokładniej jak to było? Czemu był podczepiony na końcu?
-- Szczecin żyje Volvo!
wysłane przez Bodek
> > Czy możesz powiedzieć dokładniej jak to było? Czemu był > podczepiony na końcu?
To taka historyczno-szczecińska ciekawostka z niewiadomymi ;) Wiadomo jednak, że EU07-322 choć przydzielona do MD Szczecin Główny, nigdy nawet nie poczuła zapachu hali szczecińskiej MD. Wypadek o którym tu piszemy wydarzył się podczas podsyłu maszyny z HCP (świeżo po wyprodukowaniu) do macierzystej lokomotywowni. Po tym zdarzeniu PKP wprowadziły zakaz podsyłania lokomotyw na końcu pociągów dalekobieżnych.
Tyle wiem ja, ale może ktoś może powiedzieć coś więcej na ten temat.
Pzdr! BJ
wysłane przez pioko17 38