Forum

p.o Szczecin Wzgórze Hetmańskie

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Mam pytanie: Czy p.o Sz-n Wzg. Hetmańskie jest czynny dla pasażerów?? Bo codziennie po kilka lub nawet kilkanaście ''kibli'' oczekuje na odjaz w kierunku Sz-na przy peronach. W SRJP jeszcze kilka lat temu widniały tabele z właśnie tym p.o.
> Mam pytanie: Czy p.o Sz-n Wzg. Hetmańskie jest czynny dla > pasażerów?? Bo codziennie po kilka lub nawet kilkanaście > ''kibli'' oczekuje na odjaz w kierunku Sz-na przy > peronach. W SRJP jeszcze kilka lat temu widniały tabele z > właśnie tym p.o.

To nie jest przystanek osobowy tylko stacja i nie jest czynna dla pasazerow, pociagi jezdzace na odcinku ze Wzgorza na Glowny sa pociagami sluzbowymi, ktore nie zabieraja pasazerow. Dzieki temu oplaty za pociag sa nizsze (dla PKP oczywiscie)
wojtazz napisał(a):

> sa pociagami sluzbowymi, ktore nie zabieraja pasazerow. Dzieki > temu oplaty za pociag sa nizsze (dla PKP oczywiscie)

Inna bajka, że można zapytać się mechanika (drużyna konduktorska zjezdża na SWH?) czy podrzuci do Wzgórza. Jeżeli znajdzie się kompatybilny, to problemów nie ma, pod warunkiem że w ogóle zjeżdża do szopy.

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Mareczek napisał(a):

> (drużyna konduktorska zjezdża na SWH?)

Nie. Drużyna wysiada na Głównym.

wysłane przez Marcel

Mareczek napisał(a):

> Jeżeli > znajdzie się kompatybilny, to problemów nie ma, pod warunkiem > że w ogóle zjeżdża do szopy.

Akurat układ torowy SWH jest tak skonstruowany, że można zjechać do szopy (zwrotnica nr 12), mimo tego jednak jednostki wjeżdżają na tory przy peronie gdyż znajduje się tam punkt kontrolny. A więc te ezt przyjeżdżające z Głównego, wjeżdżają na tor przy peronie SWH, mechanik idzie z kwitami do budki, wraca i cofa na tor wyciągowy, tam po zmianie kierunku może wjechać do szopy. Analogicznie gdy ma wyjechać do Głównego - wjeżdża na wyciągowy, cofa w perony, idzie na punkt kontrolny po kwity i jedzie w kierunku Głównego :)

Ewentulanie zajechać można od drugiej strony szopy ale pobranie kwitów wymaga krótkiego postoju przy peronie.
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
Marcel napisał(a):

> Akurat układ torowy SWH jest tak skonstruowany, że można > zjechać do szopy (zwrotnica nr 12), mimo tego jednak jednostki > wjeżdżają na tory przy peronie gdyż znajduje się tam punkt > kontrolny.

A wg przepisów w ogóle można zjechać z toru szlakowego na bocznicę (tutaj teren lokomotywowni)? Coś mi świta, że żeby zacząć manewry nalezy wjechać na teren stacji i dopiero tam można zacząć jazdę manewrową.

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids