[Ciach]
> W tym roku OR PKP PLK SA chce na tej linii wymienić ok. 10 > km szyn.
Czyżby wymiana tych wadliwych partii szyn po zaniechanej (bo były wtedy dobre) w poprzedniej wymianie szyn na odcinku Koszalin-Białogard? Oj przydałoby się, te 50-tki są nie do zniesienia, 24km i ok 25min jazdy, a przy szlakowej na całym odcinku 100km/h to można było w 17 min pospiesznym obrócić.
> Natomiast na odcinku Klępnica-Łobez-Runowo Pomorskie na > zmianę czeka >nawierzchnia, bo pociągi muszą tam > zwalniać do 60 i 80 km/h.
Oj, aby tylko nawierzchnia. Te S49 z 1978 r. też długo nie wytrzymają.
Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Szybciej za parę lat
Choć mało osób opowiedziało się w ankiecie PKP za unowocześnieniem tras Poznań-Szczecin i Trójmiasto-Szczecin, to kolej o nich nie zapomina. Tyle że na ich kompleksową modernizację, dzięki której skróci się podróż pociągami, pasażerowie jeszcze poczekają.
wysłane przez Marcel
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
wysłane przez MaTe
Marcel napisał(a):
> Czyżby wymiana tych wadliwych partii szyn po zaniechanej (bo > były wtedy dobre) w poprzedniej wymianie szyn na odcinku > Koszalin-Białogard? Oj przydałoby się, te 50-tki są nie > do zniesienia, 24km i ok 25min jazdy, a przy szlakowej na > całym odcinku 100km/h to można było w 17 min pospiesznym > obrócić.
Przetarg już poszedł.
> Czyżby wymiana tych wadliwych partii szyn po zaniechanej (bo > były wtedy dobre) w poprzedniej wymianie szyn na odcinku > Koszalin-Białogard? Oj przydałoby się, te 50-tki są nie > do zniesienia, 24km i ok 25min jazdy, a przy szlakowej na > całym odcinku 100km/h to można było w 17 min pospiesznym > obrócić.
Przetarg już poszedł.