Forum

Jeszcze wiele lat służby przed nim...

zdjęcie
Jeszcze wiele lat służby przed nim...
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią

wysłane przez Bodek

Wcale nie jest powiedziane ...

Regionalny Zarząd Dróg Wodnych (dokładnej nazwy nie pamiętam, ale jakoś tak to brzmiało) od kilku lat pisze różne opracowania, wnioski, monity i protesty w sprawie przebudowy tej przeprawy na wysokowodną. Obecnie ten most jest najpoważniejszą przeszkodą dla swobodnej żeglugi śródlądowej na Odrze.

wysłane przez Bauer

Bodek napisał(a):

> Obecnie ten most jest najpoważniejszą przeszkodą dla > swobodnej żeglugi śródlądowej na Odrze.

Nie mogę :D Ruch żeglugowy na tym odcinku jest tak mały że jak jedna jednostka przepłynie na dwa tygodnie to cud :| Poza tym barki przepływają pod nim spokojnie, nie trzeba nawet podnosić przęsła zwodzonego a żadne większe jednostki pod nim nie przepływają.
Bauer napisał(a):

> Nie mogę :D Ruch żeglugowy na tym odcinku jest tak mały że > jak jedna jednostka przepłynie na dwa tygodnie to cud :|

Może za dnia, a skąd wiesz co się dzieje w nocy, nad ranem?

> Poza > tym barki przepływają pod nim spokojnie, nie trzeba nawet > podnosić przęsła zwodzonego a żadne większe jednostki pod > nim nie przepływają.

Pełne barki może i przepływają, ale przy podwyższonym poziomie wody, jak i puste barki raczej już tak łatwo się nie prześlizgną.

-- "A mi się wydaje, że na kolei będzie normalnie gdy osoby zarządzające nie będą nosić imion takich jak Władysław, Stanisław, Czesław, Józef czy Halina" - (C) głos na puszczy

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez Bauer

Mareczek napisał(a):

> Może za dnia, a skąd wiesz co się dzieje w nocy, nad ranem?

Bo mam na te rewiry doskonały widok i wiem co się dzieję. Nawet obsługa przęsła zwodzonego twierdzi że na dzień dzisiejszy szlakiem tym uczęszczają tylko barki i że swobodnie przechodzą one pod mostem.

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Bauer napisał(a):

> (...)Ruch żeglugowy na tym odcinku jest tak mały że > jak jedna jednostka przepłynie na dwa tygodnie to cud(...) nie trzeba nawet > podnosić przęsła zwodzonego (...)

Kolego, nie wiem skąd te informacje? Gdybyś naprawdę wiedział, że nie ma ruchu żeglugowego na Regalicy, to dyżurni nie planowali by z dyspozytorami ruchu okrężnego do Dąbia z powodu zacięcia się "przęsła zwodzonego", które ostatnio miało dwa razy. Poza tym: jedno zamknięcie szlaku Szczecin Podjuchy - Szczecin Port Cent. SPA w celu "podniesienia przęsła" nawet 3-4 razy w ciągu doby gdzie na 1 otwarcie zazwyczaj przechodzi 3-4 statki to dużo, "jeden cykl" (otwarcia i zamknięcia) trwa 20 minut (łącznie z obsługą urządzeń i czynnościami ruchowymi), przepłynięcie jednostki 4-5 minut. Teraz trzeba tak zrobić żeby ruch na Regalicy upłynnić, i dostać zgodę dyspozytora PLK na nieplanowe otwarcie mostu. A pociągi mają pierwszeństwo.

-- ---
Dyżurny Ruchu - "od urodzenia"
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
ISDR_Xav napisał(a):

> Kolego, nie wiem skąd te informacje? Gdybyś naprawdę > wiedział, że nie ma ruchu żeglugowego na Regalicy, to dyżurni > nie planowali by z dyspozytorami ruchu okrężnego do Dąbia z > powodu zacięcia się "przęsła zwodzonego", które ostatnio > miało dwa razy.

A to nie czasem z powodu konserwacji przęsła? ;>

-- "Niech Bóg zlituje się nad mymi wrogami, bo ja tego nie zrobię" - gen. G.S. Patton
marko napisał(a):

> A to nie czasem z powodu konserwacji przęsła? ;>

Skoro się zacięło dwa razy, a przegląd jest raz w miesiącu, to przynajmniej raz było podnoszony podczas zwykłej pracy :)

-- "A mi się wydaje, że na kolei będzie normalnie gdy osoby zarządzające nie będą nosić imion takich jak Władysław, Stanisław, Czesław, Józef czy Halina" - (C) głos na puszczy

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez MaK

marko napisał(a):

> A to nie czasem z powodu konserwacji przęsła? ;>

Konserwacja przęsła odbywa się w każdą pierwszą środe miesiąca bodajże w godzinach 9-12. A most otwierany jest dla ruchu żeglugowego o wiele częściej.

-- SW -> SL -> Rg -> Psychiatryk...

wysłane przez (użytkownik usunięty)

MaK napisał(a):

[ciach]

Dzięki MaK za wsparcie, bo koledzy nie wiedzą że podczas planowej konserwacji mostu, pociągi kursują planowo przez Szczecin Dąbie (rozkłady jazdy w Telefonogramie "trasa okrężna") Ja natomiast mówię o sytuacjach awaryjnych, których w zeszłym miesiącu nie brakowało.

-- Dyżurny Ruchu - "od urodzenia"
ISDR_Xav napisał(a):

> Dzięki MaK za wsparcie, bo koledzy nie wiedzą że podczas planowej > konserwacji mostu, pociągi kursują planowo przez Szczecin Dąbie > (rozkłady jazdy w Telefonogramie "trasa okrężna")

Wyobraź sobie, że większość wie ;-)

-- "Niech Bóg zlituje się nad mymi wrogami, bo ja tego nie zrobię" - gen. G.S. Patton