Forum

Wbrew pozorom to nie jest zdjęcie z okolic Kłodzka

zdjęcie
Wbrew pozorom to nie jest zdjęcie z okolic Kłodzka
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią
Wbrew pozorom to nie jest zdjęcie z okolic Kłodzka

wysłane przez Mazur

Lokomotywyna pewno nie te co w opisie. Na czele składu jest CTL-owy ET22-468 widziana koło 9 w Podjuchach. SM42-2520 to też nie jest bo 2520 jest jeszcze w barwach granatowo-żółtych. Pozdrawiam
Mazur napisał(a):

> Lokomotywyna pewno nie te co w opisie. > Na czele składu jest CTL-owy ET22-468 widziana koło 9 w > Podjuchach. SM42-2520 to też nie jest bo 2520 jest jeszcze w > barwach granatowo-żółtych. > Pozdrawiam

Napewno 468 to nie jest, przynajmniej z tym pociągiem nie jechała. To skład katalogowy do Chemii, a na nim jeżdżą standardowo dwie maszyny R005 i R002 (moja miesięczna obserwacja na służbach). Co do stonki to mogła być jeszcze 2491. To co widziałeś koło 9 to musiał być inny skład, bo ten się zwykle pojawia na Dąbiu koło 15-16, więc w Podjuchach jest około 14.

-- "Niech Bóg zlituje się nad mymi wrogami, bo ja tego nie zrobię" - gen. G.S. Patton
Marku. 1. Skoro tyle razy widziałeś R002 i R005 to dostrzegłbyś, że one mają założone halogeny a byk na focie ma zwykłe stare "gary". 2. Na czołach czy R002 czy R005 nie ma żadnych napisów poza oznaczeniem lokomotywy czyli w tych przypadkach ET22-R002/ET22-R005 oraz białym logiem i białem napisaem "CTL Rail". Tak wyglądają czoła lokomotyw od R001 do R005.

Gdy się przyjrzysz zobaczysz, że byk widoczny na focie ma jeszcze czarny napis wszystko wskazuje na to, że jest to właśnie 468 bo odpada np. bardzo podobny 143 ale różnica jest taka, że 143 ma reflektory w starej zabudowie(6-cio kąt). Swoją droga też był taki sam skład w Podjuchach.
Mazur napisał(a):

> Gdy się przyjrzysz zobaczysz, że byk widoczny na focie ma > jeszcze czarny napis wszystko wskazuje na to, że jest to > właśnie 468 bo odpada np. bardzo podobny 143 ale różnica jest > taka, że 143 ma reflektory w starej zabudowie(6-cio kąt). > Swoją droga też był taki sam skład w Podjuchach.

Ha! Rzeczywiście tego czarnego napisu nie przyuważyłem :D Swoją drogą pogratulować znajomości taboru CTLa. Widocznie zmienili obiegi.

-- "Niech Bóg zlituje się nad mymi wrogami, bo ja tego nie zrobię" - gen. G.S. Patton
marko napisał(a):

> Ha! Rzeczywiście tego czarnego napisu nie przyuważyłem :D Swoją > drogą pogratulować znajomości taboru CTLa. Widocznie zmienili > obiegi.

Dzięki;) Takie to trudne nie jest, bo nie mają za dużo tych maszyn a 468 to już nie zły strup, wiec go łatwo poznać:D A co do tego pociągu to w sumie też godziny jakieś nie ten teges.

P.S. Jeśli faktycznie zmienili obiegi to szkoda że nie puszczają czarnuchów tylko takie padaki:D
marko napisał(a):

> Podjuchach jest około 14.

Serio? Ja go częśto widzę u siebie na Podjuchach tak między 16-18. Chyba że upodobali sobie inne godziny tak jak PMT ostatnio. Wcześniej jak wracali do Wróblina Głogowskiego to byli w Podjuchach między 4 a 5 a teraz to miedzy 7 a 8. I weź ich złap :P
Bauer napisał(a):

> Wcześniej jak wracali do Wróblina Głogowskiego to > byli w Podjuchach między 4 a 5 a teraz to miedzy 7 a 8. I weź > ich złap :P

Bo jak mają kwas do Glinek, to jadą wcześniej, a jak odbierają ług albo mają same wagony do Chemii to jadą później. Poza tym w grę wchodzi jeszcze miejsce na Dąbiu. Jak Dąbie jest zawalone, to nie ma szans żeby odcinek dał zgodę na wyjazd PMT.

-- "Niech Bóg zlituje się nad mymi wrogami, bo ja tego nie zrobię" - gen. G.S. Patton