Forum

Kolej blokuje niemiecką kolejkę do Świnoujścia

Absurd na wyspie Uznam. Zbudowana za unijne pieniądze niemiecka kolejka może nie wjechać tego lata do Świnoujścia, bo polscy urzędnicy piętrzą biurokratyczne przeszkody.
UTK to jeden z najdurniejszych urzędów w tym kraju. Powinni to rozwiązać, bo tylko naraża na śmiech nasz kraj i kolej. Szynobusy z Niemiec nie wjadą -bo są łatwopalne, Class66 nie powinny jeździć, bo pulpit maszynisty nie po tej stronie, 311D nie spełniają norm głośności (absurd totalny). A ponoć nasz kraj nastawiony jest na rynek konkurencyjny... Że też UTK nie czepia się SPOTów, zmodernizowanych siódemek, gagarinów i stanu polskich torów. No i jeszcze to: "czy nie zostanie naruszona "zasada integralności terytorialnej państwa". Niech mi ktoś powie co ma UTK do spraw integralności terytorialnej kraju? Może jeszcze powiedzą, że UBB nie może wjechać do Świnoujścia, bo to zagraża "suwerenności" (ostatnio modne słowo wypowiadane przez pewną partię) kraju?

-- "Niech Bóg zlituje się nad mymi wrogami, bo ja tego nie zrobię" - gen. G.S. Patton
marko napisał(a):

(....) > Może jeszcze powiedzą, że UBB nie może wjechać do > Świnoujścia, bo to zagraża "suwerenności" (ostatnio > modne słowo wypowiadane przez pewną partię) kraju?

Jak widać, UTK troszczy się o ten kraj bardziej niż jego włodarze. Nie dopuszczając do wjazdu UBB na teren pl, będą próbować zablokować wjazd niemieckich dział kolejowych, które zniszczą nasz k-Raj ;)

Swoją drogą UTK to taki dziwny twór, który widzi złe rzeczy tylko u przewoźników innych niż PKP, podczas gdy to właśnie na PKP jest największy burdel.
Sakorius napisał(a):

> Swoją drogą UTK to taki dziwny twór, który widzi złe > rzeczy tylko u przewoźników innych niż PKP, podczas gdy to > właśnie na PKP jest największy burdel.

Pewnie z PKP sobie nie mogli już poradzić to teraz na UBB się skupili ;) A swoją drogą to ciekawe czy gdyby Niemcy wiedzieli, że spotkają ich takie problemy to zdecydowaliby się na tą inwestycję.
tom1 napisał(a):

> Pewnie z PKP sobie nie mogli już poradzić to teraz na UBB się > skupili ;)

Nie, bo w UTK siedzi beton z PRLu, który widzi wszystko państwowe. Nie ma prawa być nic prywatnego, a tym bardziej zagranicznego. A jak już musi być coś prywatnego, to koniecznie musi być gorsze od tego państwowego. Cieszyć się należy, że Arriva jeszcze maneli nie zwinęła z tego durnego kraju.

> A swoją drogą to ciekawe czy gdyby Niemcy wiedzieli, że > spotkają ich takie problemy to zdecydowaliby się na tą > inwestycję.

Wiesz, Niemcy to taki naród, który jak zwietrzy pieniądze to nie odpuści. Drzwiami go wypchną, to oknem wlezie (bez obrazy dla Niemców oczywiście). Dlaczego mieliby rezygnować z czegoś co bankowo przyniesie zyski? :D A UTK się nie podoba, że po tej linii nie będą mogły polskie pociągi jeździć. Tylko chyba je musieliby dźwigiem wstawiać.

-- "Niech Bóg zlituje się nad mymi wrogami, bo ja tego nie zrobię" - gen. G.S. Patton
marko napisał(a):

> Wiesz, Niemcy to taki naród, który jak zwietrzy pieniądze to nie > odpuści. Drzwiami go wypchną, to oknem wlezie (bez obrazy dla > Niemców oczywiście).

To fakt. Ile to już lat Niemcy starają się o uruchomienie tej kolei i dopiero teraz są już tak blisko sukcesu. Tak więc myślę, że nic ich nie zraźi, będą robić dobrą minę do złej gry i cierpliwie czekać.
UBB

wysłane przez macias999222

UTK ma problem? Przecież niemiecka, polska i czeska sygnalizacja na semaforach jest bardzo zbliżona, a nawet identyczna. Wszystkie sygnały mamy od Niemców i Czechów. Niemcy na semaforach nie mają tylko światła niebieskiego. Tarcze manewrowe, zaporowe i ostrzegawcze są identyczne jak nasze! Tak samo Czeskie są bardzo podobne. Oznakowanie zwrotnicy też jest prawie identyczne. Tylko wskaźniki i oznaczenia semaforów oraz zwrotnic i wykolejnice nasze kraje mają rożne!