Forum

Bez pociągów do Berlina

W ciągu tygodnia ruszy długo oczekiwana modernizacja torów na odcinku Szczecin Gumieńce - granica państwa. W czasie remontu trasą tą nie będą kursowały żadne pociągi w kierunku Angermuende i Berlina.
Bez pociągów do Berlina

wysłane przez Mazur

Jestem ciekaw jak będzie ze składami towarowymi. Wsumie większość "towarów" przyjeżdża od strony Tantow niż Pasewalku.
Re: Bez pociągów do Berlina

wysłane przez Mareczek 0

Mazur napisał(a):

> Jestem ciekaw jak będzie ze składami towarowymi. Wsumie > większość "towarów" przyjeżdża od strony Tantow niż > Pasewalku.

Będą telegramy i jazda przez Grambow.

-- "Cudowne dziecko dwóch pedałów..." - (C) Włodzimierz Szaranowicz o jednym z kolarzy.

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Re: Bez pociągów do Berlina

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Mareczek napisał(a):

> Będą telegramy i jazda przez Grambow.

Otóż to, nie pierwszy raz mamy do czynienia ze wstrzymaniem ruchu na szlaku Szczecin Gumieńce - Tantow. Wcześniej znane nam były roboty kolejowe związane z całkowitą wymianą toru na terenie kolei DB. Teraz zamykana jest część szlaku po stronie polskiej.

Pociągi będą kursowały na telegram trasą okrężną z Angermunde przez Prenzlau do Pasewalku ze zmianą kierunku jazdy i dalej już przez Grambow do Szczecina.

-- ---
Dyżurny Ruchu - "od urodzenia"
V max

wysłane przez pioko17 37

Jaka będzie prędkość maksymalna po remoncie? (Błagam, powiedzcie, że powyżej stu! [b];))
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
Re: V max

wysłane przez MaK

pioko17 napisał(a):

> Jaka będzie prędkość maksymalna po remoncie? (Błagam, > powiedzcie, że powyżej stu! [b];))

Piotrek. Czy konieczne było użycie znacznika bold, to samej emoty? Jeżeli chodzi o Twoje pytanie. Przypuszczać można, że chodzi o prędkości towarowych. Jeżeli zwiększymy prędkość towarowych do (załóżmy) 70 km/h, to prędkość osobówek będzie około 100-120 km/h. To raz. Dwa. Zapewne, remont szlaku po stronie niemiec będzie wykonywany przez DB, który fuszerki nie odstawia. Więc polska strona będzie chciała troche "pokazać" się. Jak to wyjdzie... zobaczymy. Ale przypuszczam, że prędkość dozwolona nie będzie mniejsza niż 120 km/h.

-- - O jaki przystojny. Student pewnie?
- Nie. Kolejarz.- A to zmienia postać rzeczy.
Re: V max

wysłane przez (użytkownik usunięty)

MaK napisał(a):

> Zapewne, remont szlaku po stronie niemiec będzie > wykonywany przez DB[...]

Modernizacja szlaku po stronie niemieckiej została już ukończona. Przez dwa lata, czekaliśmy aż to w końcu polska strona ruszy z modernizacją.

-- ---
Dyżurny Ruchu - "od urodzenia"
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
Czas przejazdu

wysłane przez hyperek

Dziś udało mi się przejechać porannym pociągiem o 5:17 jeszcze przed remontem (maszyny stały już gotowe do pracy) i spytałem personelu, jak będzie wyglądać rozkład jazdy po remoncie. Gdzieś czytałem, że miało być 10 minut krócej, otóż nie. 05:17-06:15 w Angermünde, tak jest obecnie. Po remoncie będzie 05:17-06:13, czyli 2. minuty krócej. Wraz z remontem nie jest planowane uruchamianie nowych połączeń, czy choćby wprowadzenie więcej połączeń bezpośrednich do Berlina. Niestety jadąc do pracy przesiadam się 2 razy, w Ang. właśnie i na głównym w Berlinie, dalej już ICE. Może kiedyś wjedzie więcej IC do Szczecina z logiem DB, a może nawet jakiś ICE 3M?