Forum
Bez pociągów do Berlina
wysłane przez Mazur
wysłane przez Mareczek 5
> Jestem ciekaw jak będzie ze składami towarowymi. Wsumie > większość "towarów" przyjeżdża od strony Tantow niż > Pasewalku.
Będą telegramy i jazda przez Grambow.
-- "Cudowne dziecko dwóch pedałów..." - (C) Włodzimierz Szaranowicz o jednym z kolarzy.
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
wysłane przez (użytkownik usunięty)
> Będą telegramy i jazda przez Grambow.
Otóż to, nie pierwszy raz mamy do czynienia ze wstrzymaniem ruchu na szlaku Szczecin Gumieńce - Tantow. Wcześniej znane nam były roboty kolejowe związane z całkowitą wymianą toru na terenie kolei DB. Teraz zamykana jest część szlaku po stronie polskiej.
Pociągi będą kursowały na telegram trasą okrężną z Angermunde przez Prenzlau do Pasewalku ze zmianą kierunku jazdy i dalej już przez Grambow do Szczecina.
-- ---
Dyżurny Ruchu - "od urodzenia"
> Jaka będzie prędkość maksymalna po remoncie? (Błagam, > powiedzcie, że powyżej stu! [b];))
Piotrek. Czy konieczne było użycie znacznika bold, to samej emoty? Jeżeli chodzi o Twoje pytanie. Przypuszczać można, że chodzi o prędkości towarowych. Jeżeli zwiększymy prędkość towarowych do (załóżmy) 70 km/h, to prędkość osobówek będzie około 100-120 km/h. To raz. Dwa. Zapewne, remont szlaku po stronie niemiec będzie wykonywany przez DB, który fuszerki nie odstawia. Więc polska strona będzie chciała troche "pokazać" się. Jak to wyjdzie... zobaczymy. Ale przypuszczam, że prędkość dozwolona nie będzie mniejsza niż 120 km/h.
-- - O jaki przystojny. Student pewnie?
- Nie. Kolejarz.- A to zmienia postać rzeczy.
> Zapewne, remont szlaku po stronie niemiec będzie > wykonywany przez DB[...]
Modernizacja szlaku po stronie niemieckiej została już ukończona. Przez dwa lata, czekaliśmy aż to w końcu polska strona ruszy z modernizacją.
-- ---
Dyżurny Ruchu - "od urodzenia"
wysłane przez hyperek