Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Komputery na dworcu
Uroczyste otwarcie supernowoczesnej nastawni zakończyło kompleksową przebudowę goleniowskiego węzła kolejowego. Poziomem techniki kolejowej Goleniów nie odbiega teraz od Europy Zachodniej.
wysłane przez Bodek
"Poziomem techniki kolejowej Goleniów nie odbiega teraz od Europy Zachodniej". Z tym stwierdzeniem niestety nie można się do końca zgodzić.
O ile urządzenia SRK faktycznie są szczytem nowoczesności, to niestety rozjazdy o promieniu R=300 m, przynajmniej jeśli chodzi o głowicę północną stawiają nas w jednym rządku z kolejami Abchazji, Kirgistanu itp. Poza tym niewybudowanie przejścia podziemnego łączącego dworzec z peronem II przy tej skali modernizacji stacji uważam za skandal. Goleniów może metropolią nie jest, ale leży jakby nie było na bardzo ruchliwym ciągu CE-59, gdzie większość stanowią pociągi towarowe, niezatrzymujące się na stacji, w związku z czym budowa przejścia podziemnego powinna być czymś oczywistym. Jak widać nie dla polskich kolejarzy...
O ile urządzenia SRK faktycznie są szczytem nowoczesności, to niestety rozjazdy o promieniu R=300 m, przynajmniej jeśli chodzi o głowicę północną stawiają nas w jednym rządku z kolejami Abchazji, Kirgistanu itp. Poza tym niewybudowanie przejścia podziemnego łączącego dworzec z peronem II przy tej skali modernizacji stacji uważam za skandal. Goleniów może metropolią nie jest, ale leży jakby nie było na bardzo ruchliwym ciągu CE-59, gdzie większość stanowią pociągi towarowe, niezatrzymujące się na stacji, w związku z czym budowa przejścia podziemnego powinna być czymś oczywistym. Jak widać nie dla polskich kolejarzy...
Komputery na dworcu
· 15 lat temu ·
Bodek