Forum

Pierwsza ze zmodernizowanych lokomotyw dla...

zdjęcie
Pierwsza ze zmodernizowanych lokomotyw dla Zachodniopomorskiego Zakładu Spółki PKP CARGO S.A.
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią

wysłane przez Bauer

Albo mi się zdaje albo te malowanie jest o niebo jaśniejsze od tego: http://fotokolej.mkm.szczecin.pl/big/2008/1228416791.jpg

Czyżby PKP nie było stać na jednakową farbę?

-- "Jestem konfident - wyjaśniam sprawy, kapuję kolegów, od tak, dla zabawy. Lubie także każdego ranka, pójść do szefa, wytrzeć kolanka... "
Bauer napisał(a):

> Albo mi się zdaje albo te malowanie jest o niebo jaśniejsze > od tego: > http://fotokolej.mkm.szczecin.pl/big/2008/1228416791.jpg

Istotnie, malowanie to jest zbliżone do tego w jakim malowane są "nowe" gagariny: http://fotokolej.mkm.szczecin.pl/big/2009/1241289362.jpg

> Czyżby PKP nie było stać na jednakową farbę?

To jest chyba bardziej kwestia dogadania się co do jednolitego schematu malowania.
marko napisał(a):

> To jest chyba bardziej kwestia dogadania się co do jednolitego > schematu malowania.

Dogadania się między kim a kim? Bo nie rozumiem tej rozbieżności w barwach.

-- "Jestem konfident - wyjaśniam sprawy, kapuję kolegów, od tak, dla zabawy. Lubie także każdego ranka, pójść do szefa, wytrzeć kolanka... "
Bauer napisał(a):

> marko napisał(a):

> > To jest chyba bardziej kwestia dogadania się co do jednolitego > > schematu malowania. > > Dogadania się między kim a kim? Bo nie rozumiem tej > rozbieżności w barwach.

Jakbyś się wysilił i przeczytał mój komentarz pod zdjęciem byka 125 to byś wiedział czemu miał on takie ciemne barwy. I dlaczego piszesz że PKP nie stać na jednakowe farby gdy malowanie wykonuje podczas naprawy okresowej zakład naprawczy, a nie kolej? Nie ma czegoś takiego jak dogadanie się - jest dokumentacja, która zawiera paletę barw jaką należy stosować. W przypadku ET22-125 malatura została zareklamowana ze względu na nieprawidłowy odcień koloru jasnoniebieskiego (co widać na zdjęciu, że był on granatowy).