Forum
Pierwsza ze zmodernizowanych lokomotyw dla...
wysłane przez Bauer
Czyżby PKP nie było stać na jednakową farbę?
-- "Jestem konfident - wyjaśniam sprawy, kapuję kolegów, od tak, dla zabawy. Lubie także każdego ranka, pójść do szefa, wytrzeć kolanka... "
wysłane przez marko 4
> Albo mi się zdaje albo te malowanie jest o niebo jaśniejsze > od tego: > http://fotokolej.mkm.szczecin.pl/big/2008/1228416791.jpg
Istotnie, malowanie to jest zbliżone do tego w jakim malowane są "nowe" gagariny: http://fotokolej.mkm.szczecin.pl/big/2009/1241289362.jpg
> Czyżby PKP nie było stać na jednakową farbę?
To jest chyba bardziej kwestia dogadania się co do jednolitego schematu malowania.
wysłane przez Bauer
> To jest chyba bardziej kwestia dogadania się co do jednolitego > schematu malowania.
Dogadania się między kim a kim? Bo nie rozumiem tej rozbieżności w barwach.
-- "Jestem konfident - wyjaśniam sprawy, kapuję kolegów, od tak, dla zabawy. Lubie także każdego ranka, pójść do szefa, wytrzeć kolanka... "
wysłane przez Marcel
> marko napisał(a):
> > To jest chyba bardziej kwestia dogadania się co do jednolitego > > schematu malowania. > > Dogadania się między kim a kim? Bo nie rozumiem tej > rozbieżności w barwach.
Jakbyś się wysilił i przeczytał mój komentarz pod zdjęciem byka 125 to byś wiedział czemu miał on takie ciemne barwy. I dlaczego piszesz że PKP nie stać na jednakowe farby gdy malowanie wykonuje podczas naprawy okresowej zakład naprawczy, a nie kolej? Nie ma czegoś takiego jak dogadanie się - jest dokumentacja, która zawiera paletę barw jaką należy stosować. W przypadku ET22-125 malatura została zareklamowana ze względu na nieprawidłowy odcień koloru jasnoniebieskiego (co widać na zdjęciu, że był on granatowy).