Forum
PKP Przewozy Regionalne chcą być naszym przewoźnikiem
wysłane przez zack1989 12
Jest ktoś w stanie przypomnieć ile ta kwota wynosiła do tej pory?
"Jeżeli Twój tramwaj nie przyjeżdża upewnij się, że nie uciekł Ci przystanek"
wysłane przez RJawdyk
> "PR zaoferował wykonanie zamówienia za kwotę > dofinansowania 12,49 zł brutto za jeden tzw. > pociągokilometr pracy eksploatacyjnej." > > Jest ktoś w stanie przypomnieć ile ta kwota wynosiła do > tej pory?
Kiedyś krążyła kwota koło 7 zł za pockm (choć to dawno było).
wysłane przez paki
> Kiedyś krążyła kwota koło 7 zł za pockm (choć to dawno > było).
A ile wynosi orientacyjnie realny koszt jednego pockm? Pytam, gdyż zastanawiałem się, czy wygrana PR wpłynie na modernizacje, ewentualnie zakup nowego taboru?
-- "W Szczecinie spotkamy także składy jednowagonowe." by Wikipedia
Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi
wysłane przez lukaszenko 16
> A ile wynosi orientacyjnie realny koszt jednego pockm? Pytam, > gdyż zastanawiałem się, czy wygrana PR wpłynie na > modernizacje, ewentualnie zakup nowego taboru?
A nowy i pojemniejszy tabor przydałby się na linii 273(Wrocław Główny - Szczecin Główny przez Głogów - Zielona Góra, Rzepin, Kostrzyn). Na tej linii dzieją się cuda niewyobrażalne, Np.: Środek lata, wakacje w pełni, o godzinie 13:12 do zielonej Góry przyjeżdża "Karmazyn" z Wrocławia Głównego Do Kamienia Pomorskiego. Na stacji tłum ludzi, a kurs ten obsłuż jeden(!!!) EZT EN-57, przepełniony(sory za wyrażenie) w cholere, że przez parę minut pociąg nie mógł ruszyć z powodu niemożliwego zamknięcia drzwi. Czy "Karmazyna" i "Pirata" nie można by zamienić na pociągi pośpieszne tak, jak było to w 2001 i bodajże jeszcze w 2002 roku. Czekam na wasze sugestie.
-- Robiła babcia na drutach, przejechał tramwaj i spadła...
wysłane przez wojtazz 42
PR robi na zlosc niejako Urzedowi Marszalkowskiemu. Urzad zamowil jedna jednostke to chociazby ludzie na dachu jechali to nasz Zaklad nie da wiecej jednostek, bo nie...
>Czy "Karmazyna" i "Pirata" nie można by > zamienić na pociągi pośpieszne tak, jak było to w 2001 i > bodajże jeszcze w 2002 roku. Czekam na wasze sugestie.
Nie przypominam sobie, zeby jezdzil taki pociag Pirat obecnie, jezeli to jest to tylko jednorazowy przejazd Poznan-Kolobrzeg z parowozem z okazdji dnia dziecka. Z reszta jak sobie wyobrazasz uruchamianie pociagow pospiesznych przez PR skoro pociagi pospieszne leza w gestii PKP IC?
-- [ocenzurowano]
wysłane przez lukaszenko 16
> Nie przypominam sobie, zeby jezdzil taki pociag Pirat obecnie, jezeli > to jest to tylko jednorazowy przejazd Poznan-Kolobrzeg z parowozem z > okazdji dnia dziecka. Z reszta jak sobie wyobrazasz uruchamianie > pociagow pospiesznych przez PR skoro pociagi pospieszne leza w gestii > PKP IC.
O ile dobrze pamiętam to ten pociąg się tak nazywa, ale dokładnie to nie wiem. A pociągi jeżdżące przez Zieloną Górę obsługiwane przez PKP IC mogłyby jeździć w porze dziennej ,a nie wszystkie nocą i jak człowiek chce szybko dojechać powiedzmy do Szczecina to musi jechać tym, co jest jakoś o 2:14 w kierunku Świnoujścia z Wrocławia.
-- Robiła babcia na drutach, przejechał tramwaj i spadła...
wysłane przez Bodek
> > A nowy i pojemniejszy tabor przydałby się na linii 273(Wrocław > Główny - Szczecin Główny przez Głogów - Zielona Góra, > Rzepin, Kostrzyn). Na tej linii dzieją się cuda niewyobrażalne, > Np.: Środek lata, wakacje w pełni, o godzinie 13:12 do zielonej > Góry przyjeżdża "Karmazyn" z Wrocławia Głównego Do Kamienia > Pomorskiego. Na stacji tłum ludzi, a kurs ten obsłuż jeden(!!!) > EZT EN-57, przepełniony(sory za wyrażenie) w cholere, że przez > parę minut pociąg nie mógł ruszyć z powodu niemożliwego > zamknięcia drzwi. Czy "Karmazyna" i "Pirata" nie można by > zamienić na pociągi pośpieszne tak, jak było to w 2001 i > bodajże jeszcze w 2002 roku. Czekam na wasze sugestie.
Pociąg relacji Wrocław - Kamień w nowym RJ pojedzie w relacji Wrocław - Świnoujście. Sytuacja w nim powinna się poprawić, za sprawą uruchomienia bisowego pociągu w niedziele, w relacji Kostrzyn - Szczecin godzinę po 6841. Dwóch jednostek nie będzie, bo pozostałe ZPR-y ich nie zaplanowały. Wzmocnienia będą jedynie w przeddzień świąt oraz zaraz po nich. Po raz kolejny informuję, że uruchomienie pośpiechów, czy innych IR-ów na tej trasie nie ma żadnego sensu ze względu na stan infrastruktury. Byłoby to zwykłe naciąganie ludzi na droższe bilety, bo pociąg jechałby może 15 minut krócej.
wysłane przez Mareczek 5
> A ile wynosi orientacyjnie realny koszt jednego pockm? Pytam, > gdyż zastanawiałem się, czy wygrana PR wpłynie na > modernizacje, ewentualnie zakup nowego taboru?
Mi jedynie coś świta, że za SP42+Bh na trasie Stargard - Pyrzyce za 1 km łączny koszt oscylował w granicach 20-22 zł (2004 rok). Ale to przeszłość, kociołków jak i składów wagonowych (spalinowych) u nas nie ma.
Ponadto ciężko coś uśredniać, skoro co linię za dany kilometr stawka jest inna. Koszty dostępu do infrastruktury możemy policzyć za pomocą kalkulatora PKP PLK: http://kalkulacja2006.plk-sa.pl/Kalkulacja2010/
Ponadto jest wykaz linii i opłata za 1 km w zalezności od rodzaju pociągu: http://www.plk-sa.pl/fileadmin/pdf/OFERTA_CALOSC/oferta_2009/Cennik_2009_2010/Wykaz_linii_c_2009-10_w.1.pdf
-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
wysłane przez Bodek
> "PR zaoferował wykonanie zamówienia za kwotę > dofinansowania 12,49 zł brutto za jeden tzw. > pociągokilometr pracy eksploatacyjnej." > > Jest ktoś w stanie przypomnieć ile ta kwota wynosiła do > tej pory?
W umowie na RJ 2008/2009 kwo9ta ta wynosi 8,17 zł. Realny koszt 1 pockm zależny jest od rodzaju taboru, masy pociągu, linii którą ten pociąg jedzie itp. W umowie na RJ 2008/2009 wynosił od 13 do 34 zł.