Forum
Wiosenno-letnia sesja awansowa
wysłane przez maciekos95 3
Czy ktoś z pomysłodawców tego "uuudogodnienia" jest mi w stanie wytłumaczyć, w jakim celu coś takiego zostało dodane? Totalnie nie rozumiem, co jest takiego tajnego w zdjęciach, że mają być dostępne tylko dla tych "wyższych" użytkowników? Jestem w stanie zaakceptować fakt, że jakieś treści na Forum są dla zwykłych zielonych niedostępne, no ale zrobić coś takiego z Galerią to już chyba lekka przesada. Takie jest moje zdanie na ten temat.
wysłane przez paki
> [ciach]
Nie jestem pomysłodawcą, ale postaram się wytłumaczyć z własnego doświadczenia. Kiedy miałem uprawnienia do niusów, zdarzało się, że nie miałem weny lub nie byłem pewny, czy dana informacja nadaje się do publikacji. Zastrzegałem więc info dla czerwonych i wyżej z prośbą o uzupełnienie lub akceptację. Analogicznie galeria. Poza tym wielu miłośników ma znajomych, którzy pracują w spółkach zajmującymi się komunikacją miejską. Zdarza się, że dzielą się oni informacjami z prośbą o niepublikowanie ich w ogólnodostępnych wątkach. Analogicznie, idziesz na zajezdnię, robisz świetne zdjęcie, pytasz kierownika, czy możesz je opublikować, a on Ci odpowiada, że możesz się pochwalić paru znajomym, ale żeby foto nie wisiało na ogólnodostępnym Komisie. Głupi przykład, ale moim zdaniem, o to chodziło.
BTW, pragnę pogratulować wszystkim "awansowiczom" i życzyć dalszych sukcesów na Komisie;)
-- "W 2001 roku rozpoczęto modernizacje wagonów Konstal 105N przerabiając je na 105N2k/S/2000" by Wikipedia
Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi
wysłane przez arkom
-- Wagen hält - informacja przystosowana dla polskiego pasażera
wysłane przez djdark 0
> Bardzo dziękuję za awans. Mam jedno pytanie. Nie znam się > na stanowiskach na tej stronie, dlatego chciałbym się > dowiedzieć czym zajmuje się współpracownik redakcji? Za > odpowiedź z góry dziękuję.
Tym czym do tej pory się zajmował. Plus ma dostęp do żółtych tematów na forum i żółtych zdjęć w galerii.
"Bo nie ma. NIE MA. N I E M A ! Zrozumiał? NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA!" (c) Mareczek
wysłane przez paki
> Bardzo dziękuję za awans. Mam jedno pytanie. Nie znam się > na stanowiskach na tej stronie, dlatego chciałbym się > dowiedzieć czym zajmuje się współpracownik redakcji? Za > odpowiedź z góry dziękuję.
W skrócie: 1) Utrzymać poziom zaangażowania, a najlepiej jeszcze go zwiększyć 2) Jest dużo nieopisanych pętli w mieście, a także inne "braki" w encyklopedii, także tu też masz "pole do popisu" 3) Dodawać niusy z gotowym linkowaniem (patrz: instrukcja do wyrażeń specjalnych), ułatwisz pracę administratorom, co może zaowocować uprawnieniami do bezpośredniego dodawania niusów oraz zwiększyć szanse na dalszy awans, gdyż droga z koloru żółtego do czerwonego jest krótka, kwestia ciągłych prac nad serwisem;)
-- "W 2001 roku rozpoczęto modernizacje wagonów Konstal 105N przerabiając je na 105N2k/S/2000" by Wikipedia
Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi
wysłane przez Luke_Police 163
Technik serwisu :)
wysłane przez PLADAM
> Dziękuję serdecznie administracji za zaufanie mi i > wyróżnienie mnie, widzę, że z pozycji moderatora serwis > wygląda trochę bardziej skomplikowanie. Mam nadzieję, że > nie zagubię się w korzystaniu z nowych dla mnie narzędzi > :)
Jak będziemy się starać to morze będziemy też tak się cieszyć.
-- Adam --->Volvo nr.1 w Szczecinie.
Adam --->Volvo nr.1 w Szczecinie.
wysłane przez Administracja 0
> morze
Tobie to raczej nie grozi.
wysłane przez goleo2007
No i najważniejsze: dzięki wam polubiłam bardzo komunikację miejską i zaczęłam się tym interesować, w wyniku czego piszę pracę inżynierską (projekt) na temat zagospodarowania pętli tramwajowej Pomorzany ;)
wysłane przez Moderator 0
> No i najważniejsze: dzięki wam polubiłam bardzo > komunikację miejską i zaczęłam się tym interesować, > w wyniku czego piszę pracę inżynierską (projekt) > na temat zagospodarowania pętli tramwajowej Pomorzany ;)
Cieszy nas to ogromnie, jednak prosimy o stosowanie zasad interpunkcji podczas pisania postów na forum. Przecinki nie gryzą, a zdania wielokrotnie złożone pozbawione interpunkcji są trudne do zrozumienia.
moderator@mkm.szczecin.pl