Forum

PKP Cargo: Licytacja na likwidację 19 lokomotyw

PKP Cargo ogłosiło licytację na usługę fizycznej likwidacji 11 lokomotyw serii SU45 oraz 8 lokomotyw serii SP42 i sprzedaż masy pozyskanej w wyniku fizycznej likwidacji tych lokomotyw w ilości około 1 549,3 tony. Przedmiot licytacji znajduje się w Szczecinie przy stacji kolejowej Szczecin Port Centralny
Jednym słowem - kociołki w rejonie - good bye
LinX napisał(a):

> Jednym słowem - kociołki w rejonie - good bye

Jeden egzemplarz SP42 mogły by przejąć Przewozy Regionalne dla prowadzenia pociągów specjalnych (podobnie jak Ganza).
margor napisał(a):

> Jeden egzemplarz SP42 mogły by przejąć Przewozy Regionalne > dla prowadzenia pociągów specjalnych (podobnie jak Ganza).

Dokładnie, mogły by, ale wiadomo jak to teraz jest w PRach. Z braku laku pociągi takie można prowadzić SMką.
margor napisał(a):

> Jeden egzemplarz SP42 mogły by przejąć Przewozy Regionalne > dla prowadzenia pociągów specjalnych (podobnie jak Ganza).

PR nie przejęły Ganza, nie była to ich inicjatywa. Dostały go niejako w prezencie od Zachodniopomorskiego UM. Ciężko więc liczyć, że przy w sytuacji w jakiej znajduje się spółka, będzie ona pozyskiwać tabor, który nie jest potrzebny do podstawowej działalności...
wojtazz napisał(a):

> Ciężko więc > liczyć, że przy w sytuacji w jakiej znajduje się spółka, > będzie ona pozyskiwać tabor, który nie jest potrzebny do > podstawowej działalności...

Przydałoby się powołać spółkę "PKP Koleje Muzealne SA", która zajmowałaby się starym taborem :) Choć pewnie zbyt dużo egzemplarzy musiałoby do niej trafić ;-P
margor napisał(a):

> Przydałoby się powołać spółkę "PKP Koleje Muzealne SA", > która zajmowałaby się starym taborem :) Choć pewnie zbyt dużo > egzemplarzy musiałoby do niej trafić ;-P

Hmm... Odnoszę wrażenie że taka spółka już jest... Tylko że jej tabor nie stoi jak w innych skansenach, a (o ironio) jest w codziennym ruchu liniowym :D

Vmax>=160 na D29-351!
margor napisał(a):

> Przydałoby się powołać spółkę "PKP Koleje Muzealne SA", > która zajmowałaby się starym taborem :) Choć pewnie zbyt dużo > egzemplarzy musiałoby do niej trafić ;-P

To chyba jedynie ED72 i końcowe serie ET22 by tam nie trafiły :>

-- Miłośnik i pracownik... dwa pojęcia w konflikcie ze sobą...