Forum
Pociąg stanął, światlo zgasło. Jazda z Przewozami...
wysłane przez MaK
Hmmmm... Więc co wypuszczą? EN71? Toż to, to samo, tylko troche dłuższe. Czy może "mniej" wadliwe ED72?
-- Miłośnik i pracownik... dwa pojęcia w konflikcie ze sobą...
wysłane przez Korczian
> "Zwróciłem się też do Wielkopolskiego Zakładu > Przewozów Regionalnych, żeby nie wypuszczali na tę trasę > przestarzałych taborów EN57." > > Hmmmm... Więc co wypuszczą? EN71? Toż to, to samo, tylko > troche dłuższe. > Czy może "mniej" wadliwe ED72?
Jak dla mnie, to mogliby puścić nawet TGV. U nas i tak by się popsuło ;)
Z innej beczki: tyle wagonów stoi bezużytecznych na bocznicach. PR nie mogłoby dopaść ileś z nich i puścić jako REGIO? Chociaż, nawet jakby tak zrobili, to by się okazało, że nie ma lokomotyw... :P
Vmax>=160 na D29-351!
wysłane przez MaK
> Z innej beczki: tyle wagonów stoi bezużytecznych na > bocznicach.
Należących do PKP IC.
> PR nie mogłoby dopaść ileś z nich i puścić > jako REGIO?
A jak myślisz? Dlaczego na InterRegio lokomotywy są wypożyczane od Cargo? Pomimo, że są to lokomotywy odo ciężkich składów towarowych (ET22). Dlatego, że tworząc ostrą konkurencję dla "PIC-u", Przewozy Regionalne nie ma szans na dogadanie się z "PIC-em". Taka sama sytuacja jest na poziomie przewoźników towarowych. Cargo woli złomować całkiem dobre lokomotywy, niż sprzedać/wypożyczyć/wydzierżawić/odstąpić je prywatnym przewoźnikom towarowym.
To się nazywa konkurencja i rywalizacja na danych rynku przewozów.
> Chociaż, nawet jakby tak zrobili, to by się > okazało, że nie ma lokomotyw... :P
jw...
-- Miłośnik i pracownik... dwa pojęcia w konflikcie ze sobą...
wysłane przez MarcinB
> Hmmmm... Więc co wypuszczą? EN71? Toż to, to samo, tylko > troche dłuższe. > Czy może "mniej" wadliwe ED72?
Pytanie ważniejsze, czy w ogóle będą mogli wypuszczać.
wysłane przez MaK
> Pytanie ważniejsze, czy w ogóle będą mogli wypuszczać.
A to już całkiem inna kwestia. Zobaczymy. Ale jeżeli nie zostaną podjęte odpowiednie kroki ze strony PR-ów, to bedzie tragedia na torach.
-- Miłośnik i pracownik... dwa pojęcia w konflikcie ze sobą...
wysłane przez Bodek
> > A to już całkiem inna kwestia. Zobaczymy. Ale jeżeli nie > zostaną podjęte odpowiednie kroki ze strony PR-ów, to bedzie > tragedia na torach.
Niestety wszystko wskazuje na to, że tak właśnie będzie. Codziennie "strzelają" silniki i przetwornice. Do tego dochodzą awarie sprężarek i wyłączników szybkich. O braku ogrzewania czy oświetlenia nie wspominam, bo przy powyższych to mało istotny problem.
Zadłużone PR-y (nie mając kasy) w tym roku są do zimy w ogóle nie przygotowane. Przetrwają chyba tylko dzięki coraz liczniejszej flocie pojazdów spalinowych. Jeszcze w grudniu dojdą 2 kolejne SA136. Od dłuższego czasu odstawione są jednak 2 SA103 po zderzeniach z różnymi przeszkodami (dziki i drzewo).
wysłane przez Pszczolek
wysłane przez MaK
> Ktoś wie o jakiej tutaj jednostce mowa? Czy przypadkiem nie > jest ta sama co zdefektowała w Jarszewie w poniedziałek > i do rana zablokowała szlak Kamień Pom. - Wysoka > Kamieńska?
Wątpliwe. Obecnie składy EN57, bardzo źle reagują na zimę. Najczęstsze usterki to awaria przetwornic, lub wywalanie bezpiecznika od "biegu szybkiego".
-- Miłośnik i pracownik... dwa pojęcia w konflikcie ze sobą...