Forum
EU07 z InterRegio
wysłane przez margor
wysłane przez marko 4
> A czym bywa "typowo" prowadzony ?
Przez ET22
wysłane przez (użytkownik usunięty)
wysłane przez MaK
> Może nietypowo ale prawidłowo. Dobrze gdyby ta > "nietypowość" przeszła w "typowość" bo siódemek chyba > PKP Cargo trochę ma?.
To było jakoś tak, że w cargo zostały te siódemki, którym zmniejszono prędkość maksymalną do 100 lub mniej. Z jakich powodów nie wiem. Więc wystawienie tego typu lokomotywy na IR nie ma większego sensu, ponieważ może się nie wyrabiać.
-- Miłośnik i pracownik... dwa pojęcia w konflikcie ze sobą...
wysłane przez MarcinB
> Więc wystawienie tego typu lokomotywy na IR nie ma większego > sensu, ponieważ może się nie wyrabiać.
Zwłaszcza, że odcinek Poznań-Szczecin jest tak wytrasowany na IR, że nie dopuszcza zbyt wielu zwolnień. Pewnie jednostkowy przypadek, związany z brakiem wolnych torów na oblot w Poznaniu, albo jakaś awaria "byka". Ostatnio jak jechałem "Bosmanem" do Warszawy, to nawet zmiany czoła nie było i pojechał przez Franowo, nadrabiając przy tym ok. 10min opóźnienia.
wysłane przez MaK
> Zwłaszcza, że odcinek Poznań-Szczecin jest tak wytrasowany na > IR, że nie dopuszcza zbyt wielu zwolnień. > Pewnie jednostkowy przypadek, związany z brakiem wolnych torów > na oblot w Poznaniu, albo jakaś awaria "byka". Ostatnio jak > jechałem "Bosmanem" do Warszawy, to nawet zmiany czoła nie > było i pojechał przez Franowo, nadrabiając przy tym ok. 10min > opóźnienia.
Wiesz. Inna sprawa, że ostatnim czasy cargo przechodzi mały kryzys z elektrowozami. Więc woli wypożyczyć EU07 PeeRom, a byka dać na 3000 ton węgla.
-- Miłośnik i pracownik... dwa pojęcia w konflikcie ze sobą...
wysłane przez Mareczek 5
> Ostatnio jak > jechałem "Bosmanem" do Warszawy, to nawet zmiany czoła nie > było i pojechał przez Franowo, nadrabiając przy tym ok. 10min > opóźnienia.
Poznań nie ma miejsca na manewry, wiec wytrasowali go przez Franowo. W moim przypadku wyszło planowo, choć sama podróż dłuższa o jakieś 20 minut...
-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
wysłane przez Lukasy
> Zwłaszcza, że odcinek Poznań-Szczecin jest tak wytrasowany na > IR, że nie dopuszcza zbyt wielu zwolnień.
Niestety muszę napisać "zdziwiłbyś się". Ostatnio przybyło dość sporo ograniczeń, w tym dwie "dwudziestki" na przejazdach koło Szamotuł - przekroczony iloczyn ruchu. Poza tym magistrala na terenie IZ Poznań (granica wypada tuż za stacją w Krzyżu) zwyczajnie się sypie :/
homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/
wysłane przez pioko17 38
> To było jakoś tak, że w cargo zostały te siódemki, którym > zmniejszono prędkość maksymalną do 100 lub mniej. Z jakich > powodów nie wiem.
Czy te wydzierżawione przez Koleje Mazowieckie też mają ograniczoną Vmax?
wysłane przez MaK
> Czy te wydzierżawione przez Koleje Mazowieckie też mają > ograniczoną Vmax?
Nie wiem. Wątpliwe.