Forum

EU07 z InterRegio

Dziś pociąg interREGIO "Bosman" relacji Warszawa Wschodnia - Świnoujście (18520) był prowadzony nietypowo przez lokomotywę 237 z PKP Cargo CT Wielkopolski.

wysłane przez margor

A czym bywa "typowo" prowadzony ?

wysłane przez marko 4

margor napisał(a):

> A czym bywa "typowo" prowadzony ?

Przez ET22

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Może nietypowo ale prawidłowo. Dobrze gdyby ta "nietypowość" przeszła w "typowość" bo siódemek chyba PKP Cargo trochę ma?.

wysłane przez MaK

Pt47 napisał(a):

> Może nietypowo ale prawidłowo. Dobrze gdyby ta > "nietypowość" przeszła w "typowość" bo siódemek chyba > PKP Cargo trochę ma?.

To było jakoś tak, że w cargo zostały te siódemki, którym zmniejszono prędkość maksymalną do 100 lub mniej. Z jakich powodów nie wiem. Więc wystawienie tego typu lokomotywy na IR nie ma większego sensu, ponieważ może się nie wyrabiać.

-- Miłośnik i pracownik... dwa pojęcia w konflikcie ze sobą...

wysłane przez MarcinB

MaK napisał(a):

> Więc wystawienie tego typu lokomotywy na IR nie ma większego > sensu, ponieważ może się nie wyrabiać.

Zwłaszcza, że odcinek Poznań-Szczecin jest tak wytrasowany na IR, że nie dopuszcza zbyt wielu zwolnień. Pewnie jednostkowy przypadek, związany z brakiem wolnych torów na oblot w Poznaniu, albo jakaś awaria "byka". Ostatnio jak jechałem "Bosmanem" do Warszawy, to nawet zmiany czoła nie było i pojechał przez Franowo, nadrabiając przy tym ok. 10min opóźnienia.

wysłane przez MaK

MarcinB napisał(a):

> Zwłaszcza, że odcinek Poznań-Szczecin jest tak wytrasowany na > IR, że nie dopuszcza zbyt wielu zwolnień. > Pewnie jednostkowy przypadek, związany z brakiem wolnych torów > na oblot w Poznaniu, albo jakaś awaria "byka". Ostatnio jak > jechałem "Bosmanem" do Warszawy, to nawet zmiany czoła nie > było i pojechał przez Franowo, nadrabiając przy tym ok. 10min > opóźnienia.

Wiesz. Inna sprawa, że ostatnim czasy cargo przechodzi mały kryzys z elektrowozami. Więc woli wypożyczyć EU07 PeeRom, a byka dać na 3000 ton węgla.

-- Miłośnik i pracownik... dwa pojęcia w konflikcie ze sobą...

wysłane przez Mareczek 5

MarcinB napisał(a):

> Ostatnio jak > jechałem "Bosmanem" do Warszawy, to nawet zmiany czoła nie > było i pojechał przez Franowo, nadrabiając przy tym ok. 10min > opóźnienia.

Poznań nie ma miejsca na manewry, wiec wytrasowali go przez Franowo. W moim przypadku wyszło planowo, choć sama podróż dłuższa o jakieś 20 minut...

-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez Lukasy

MarcinB napisał(a):

> Zwłaszcza, że odcinek Poznań-Szczecin jest tak wytrasowany na > IR, że nie dopuszcza zbyt wielu zwolnień.

Niestety muszę napisać "zdziwiłbyś się". Ostatnio przybyło dość sporo ograniczeń, w tym dwie "dwudziestki" na przejazdach koło Szamotuł - przekroczony iloczyn ruchu. Poza tym magistrala na terenie IZ Poznań (granica wypada tuż za stacją w Krzyżu) zwyczajnie się sypie :/

homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/

wysłane przez pioko17 38

MaK napisał(a):

> To było jakoś tak, że w cargo zostały te siódemki, którym > zmniejszono prędkość maksymalną do 100 lub mniej. Z jakich > powodów nie wiem.

Czy te wydzierżawione przez Koleje Mazowieckie też mają ograniczoną Vmax?

wysłane przez MaK

pioko17 napisał(a):

> Czy te wydzierżawione przez Koleje Mazowieckie też mają > ograniczoną Vmax?

Nie wiem. Wątpliwe.