Forum
Objazdem prez Piłę
wysłane przez margor
wysłane przez pioko17 38
> Specjalistycznym dźwigiem - w sensie kolejowym? Czy może > samochodowym?
Kolejowym. Bedzie on stał na torze nr 2 i z tego powodu trzeba będzie zamykać linię.
wysłane przez pioko17 38
1. w nocy 30/31 lipca TLK 81200 Świnoujście/Kołobrzeg - Warszawa TLK 83204 Świnoujście - Kraków TLK 38205 Kraków - Świnoujście (przyj. do Szczecina g. 07:50) TLK 18200 Warszawa - Świnoujście/Kołobrzeg (przyj. do Szczecina g. 07:16)
2. w nocy 31 lipca/1 sierpnia, 1/2 sierpnia, 2/3 sierpnia i 3/4 sierpnia TLK 83500 Szczecin - Zakopane TLK 38101 Przemyśl - Szczecin (przyj. do Szczecina g. 00:44) TLK 83510 Świnoujście - Przemyśl EIC 1803 Warszawa - Szczecin (przyj. do Szczecina g. 01:13) TLK 83504 Świnoujscie - Kraków TLK 48101 Katowice - Szczecin (przyj. do Szczecina g. 02:08) TLK 81200 Świnoujście/Kołobrzeg - Warszawa TLK 83204 Świnoujście - Kraków TLK 38205 Kraków - Świnoujście (przyj. do Szczecina g. 08:47 TLK 18200 Warszawa - Świnoujście/Kołobrzeg (przyj. do Szczecina g. 08:09)
Dodatkowo opóźnień doznają pociągi TLK 56500 Łeba - Wrocław TLK 83502 Kołobrzeg - Przemyśl TLK 65500 Wrocław - Łeba
Co ciekawe, pozostałe pociągi TLK kursujące między Szczecinem, a Poznaniem, będą na odcinku Miały - Wronki miały podczepianą lokomotywę spalinową (wymiana "drutów").
wysłane przez qba111
Ale pięknie im się cały rozkład przez to posypał. Coś mnie tknęło i jeszcze raz dzisiaj, przed podróżą, zajrzałem na stronę z rozkładem i okazało się, że jest totalnie zmieniony, przynajmniej dla mojego pociągu TLK83100. Sądzę, że byłbym niemile zaskoczony tą wiadomością dopiero podczas podróży i pewnie wiele osób będzie, ale cóż, wypadek.
Tak w ramach ciekawostki opóźnienie dla TLK83100 (mimo, że nie jedzie objazdem) wynosi: do Poznania Gł +30 min, do Żmigrodu +88 min, do Wrocławia Gł +90 min, do Krakowa Gł +91 min, do Przemyśla Gł +88 min, w stosunku do stanu pierwotnego. Ciekawe czym spowodowane są niektóre dłuższe postoje.
Pozdrawiam
wysłane przez kalapele
wysłane przez Korczian
> Przeciągnie odbywa się lokomotywami PKP Cargo - SM31 > "trumna"
Odnośnie przeciągania składów na uszkodzonym odcinku: Według ST43.pl są tam w użyciu SU45-245 (http://www.st43.pl/4galery/details.php?image_id=4857) oraz ST43-258 (http://www.st43.pl/4galery/details.php?image_id=4856).
Vmax>=160 na D29-351!
wysłane przez kalapele
-- Jestem z Kozanowa czytaj jestem Kozakiem
wysłane przez Korczian
> Korczian, mi chodziło o przeciągnie Piła-Krzyż, to w nocy, a > ty wrzuciłeś foty z przeciągania bodajże Wronki-Drawski Młyn.
Wiem o tym - chodziło mi jedynie o dodanie informacji odnośnie przeciągania na uszkodzonym odcinku, w uzupełnieniu informacji o tym, czym są przeciągane składy na objeździe przez Piłę. ;)
Vmax>=160 na D29-351!