Forum

Objazdem prez Piłę

W związku z koniecznością usuwania wagonów wykolejonego pociągu towarowego we Wronkach specjalistycznym dźwigiem, w godzinach nocnych od 30 lipca do 4 sierpnia całkowicie wstrzymywany będzie ruch pociągów na linii 351 na odcinku Wronki - Krzyż.

wysłane przez margor

Specjalistycznym dźwigiem - w sensie kolejowym? Czy może samochodowym?

wysłane przez pioko17 38

margor napisał(a):

> Specjalistycznym dźwigiem - w sensie kolejowym? Czy może > samochodowym?

Kolejowym. Bedzie on stał na torze nr 2 i z tego powodu trzeba będzie zamykać linię.

wysłane przez pioko17 38

PKP IC podało dokładną informację, które pociągi jadę przez Piłę i są to:

1. w nocy 30/31 lipca TLK 81200 Świnoujście/Kołobrzeg - Warszawa TLK 83204 Świnoujście - Kraków TLK 38205 Kraków - Świnoujście (przyj. do Szczecina g. 07:50) TLK 18200 Warszawa - Świnoujście/Kołobrzeg (przyj. do Szczecina g. 07:16)

2. w nocy 31 lipca/1 sierpnia, 1/2 sierpnia, 2/3 sierpnia i 3/4 sierpnia TLK 83500 Szczecin - Zakopane TLK 38101 Przemyśl - Szczecin (przyj. do Szczecina g. 00:44) TLK 83510 Świnoujście - Przemyśl EIC 1803 Warszawa - Szczecin (przyj. do Szczecina g. 01:13) TLK 83504 Świnoujscie - Kraków TLK 48101 Katowice - Szczecin (przyj. do Szczecina g. 02:08) TLK 81200 Świnoujście/Kołobrzeg - Warszawa TLK 83204 Świnoujście - Kraków TLK 38205 Kraków - Świnoujście (przyj. do Szczecina g. 08:47 TLK 18200 Warszawa - Świnoujście/Kołobrzeg (przyj. do Szczecina g. 08:09)

Dodatkowo opóźnień doznają pociągi TLK 56500 Łeba - Wrocław TLK 83502 Kołobrzeg - Przemyśl TLK 65500 Wrocław - Łeba

Co ciekawe, pozostałe pociągi TLK kursujące między Szczecinem, a Poznaniem, będą na odcinku Miały - Wronki miały podczepianą lokomotywę spalinową (wymiana "drutów").
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez qba111

> Co ciekawe, pozostałe pociągi TLK kursujące między > Szczecinem, a Poznaniem, będą na odcinku Miały - Wronki > miały podczepianą lokomotywę spalinową (wymiana > "drutów").

Ale pięknie im się cały rozkład przez to posypał. Coś mnie tknęło i jeszcze raz dzisiaj, przed podróżą, zajrzałem na stronę z rozkładem i okazało się, że jest totalnie zmieniony, przynajmniej dla mojego pociągu TLK83100. Sądzę, że byłbym niemile zaskoczony tą wiadomością dopiero podczas podróży i pewnie wiele osób będzie, ale cóż, wypadek.

Tak w ramach ciekawostki opóźnienie dla TLK83100 (mimo, że nie jedzie objazdem) wynosi: do Poznania Gł +30 min, do Żmigrodu +88 min, do Wrocławia Gł +90 min, do Krakowa Gł +91 min, do Przemyśla Gł +88 min, w stosunku do stanu pierwotnego. Ciekawe czym spowodowane są niektóre dłuższe postoje.

Pozdrawiam

wysłane przez kalapele

Przeciągnie odbywa się lokomotywami PKP Cargo - SM31 "trumna"

wysłane przez Korczian

kalapele napisał(a):

> Przeciągnie odbywa się lokomotywami PKP Cargo - SM31 > "trumna"

Odnośnie przeciągania składów na uszkodzonym odcinku: Według ST43.pl są tam w użyciu SU45-245 (http://www.st43.pl/4galery/details.php?image_id=4857) oraz ST43-258 (http://www.st43.pl/4galery/details.php?image_id=4856).

Vmax>=160 na D29-351!

wysłane przez kalapele

Korczian, mi chodziło o przeciągnie Piła-Krzyż, to w nocy, a ty wrzuciłeś foty z przeciągania bodajże Wronki-Drawski Młyn. Tam przeciągają w dzień, bo wyłączone jest napięcie.

-- Jestem z Kozanowa czytaj jestem Kozakiem

wysłane przez Korczian

kalapele napisał(a):

> Korczian, mi chodziło o przeciągnie Piła-Krzyż, to w nocy, a > ty wrzuciłeś foty z przeciągania bodajże Wronki-Drawski Młyn.

Wiem o tym - chodziło mi jedynie o dodanie informacji odnośnie przeciągania na uszkodzonym odcinku, w uzupełnieniu informacji o tym, czym są przeciągane składy na objeździe przez Piłę. ;)

Vmax>=160 na D29-351!