Forum
Pożegnanie SA110 w Zachodniopomorskiem
wysłane przez djdark 0
"Bo nie ma. NIE MA. N I E M A ! Zrozumiał? NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA!" (c) Mareczek
wysłane przez mxk
> Dodajmy że przejazd jest dla dziennikarzy i fotoreporterów > a nie dla zwykłych szaraczków z ulicy.
Fotoreporterzy mogą też być na szlaku, prawdopodobnie zdjęcia będą lepsze, niż te z Wicemarszałkiem w SA110 :)
-- "Myślenie nic nie kosztuje. Płaci się za bezmyślność"
"Myślenie nic nie kosztuje. Płaci się za bezmyślność"
wysłane przez arctodus1111
IZ Szczecin, ISE Koszalin.
wysłane przez Bodek
> Skoro SA110 kończy bieg w Gryficach, to na którą godzinę > można spodziewać się go w Kołobrzegu (wydaje mi się, że tu > wróci)
Twoje przypuszczenia się sprawdziły. Nie wiem, czy powinienem dodać tu jeszcze słowo "niestety", czy może raczej "na szczęście".
SA110 do muzeum w Gryficach nie trafi jeszcze długo, bo dyrektor Muzeum Narodowego w Szczecinie (któremu podlega muzeum w Gryficach) w ogóle nie jest zainteresowany przejmowaniem jakichkolwiek pojazdów kolejowych, zwłaszcza normalnotorowych. Muzeum Narodowe skupia wokół siebie kilka lub nawet kilkanaście muzeów i placówek kulturalnych z województwie i im szefuje. Samo zaś podlega marszałkowi wojewódzwa. Niestety całej "grupie muzealnej" doskwiera brak kasy (starcza w zasadzie tylko na bieżącą działalność), więc teraz nie w głowie im takie "inwestycje".
Sądzę, że to dobry moment na rozpoczęcie dyskusji o powołaniu muzeum kolejnictwa z prawdziwego zdarzenia - np. w Szczecinie.
wysłane przez mxk
> Sądzę, że to dobry moment na rozpoczęcie dyskusji o powołaniu > muzeum kolejnictwa z prawdziwego zdarzenia - np. w Szczecinie.
Ciekawy pomysł. Osobiście zlokalizowałbym takie muzeum np. na stacji Szczecin Niebuszewo (niedaleko jest MTiK, można by było zyskać na koncentracji muzeów o podobnej tematyce w jednym miejscu) - tylko wymagałoby to sporych nakładów inwestycyjnych, chociaż jeżeli perspektywa finansowa UE na lata 2014 - 2020 będzie optymistyczna, to województwo moim zdaniem powinno się starać o dofinansowanie inwestycji tego typu.
-- "Myślenie nic nie kosztuje. Płaci się za bezmyślność"
"Myślenie nic nie kosztuje. Płaci się za bezmyślność"
wysłane przez Sakorius
> Ciekawy pomysł. Osobiście zlokalizowałbym takie muzeum np. na > stacji Szczecin Niebuszewo (niedaleko jest MTiK, można by było > zyskać na koncentracji muzeów o podobnej tematyce w jednym miejscu)(...)
Muzeum na Niebuszewie? To nie jest dobra lokalizacja. Najlepsza lokalizacja, to Szczecin Główny w dawnej MD. Kiedyś dzierżawa na "dancbudy" się zakończy, więc można to wykorzystać.
wysłane przez Korczian
> Muzeum na Niebuszewie? To nie jest dobra lokalizacja. Najlepsza > lokalizacja, to Szczecin Główny w dawnej MD. Kiedyś dzierżawa na > "dancbudy" się zakończy, więc można to wykorzystać.
Tu może być problem. Heya Club stało się zbyt popularnym miejscem w bardzo dobrej lokalizacji (tuż przy dworcu, blisko do przystanków 75,61,81,1,3,4,6,9 oraz nocnych), żeby jego właściciele nie walczyli za wszelką cenę o pozostanie na terenie tej szopy.
Wypowiedzenie umowy też jest właścicielowi obiektu (PKP Nieruchomości?) raczej nie w smak ze względu na profity z dzierżawy. Ale w sumie "Polska być dziwna kraj" i wiele rzeczy może nagle ulec zmianie.
-- "Duża ilość linii na Potulicką spowoduje, że tory się wyprostują." - złota myśl znajomego.
Vmax>=160 na D29-351!
wysłane przez Michal 2
> Fotoreporterzy mogą też być na szlaku, prawdopodobnie > zdjęcia będą lepsze, niż te z Wicemarszałkiem w SA110 :)
A mi się udało zdobyć bilet "do środka" wiec gdyby działo się coś wartego uwagi wewnątrz SA110 to napiszę. :)
-- 60 przez Zawadzkiego i Szafera to jedyne sensowne dla ludzi rozwiązanie.
Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...