Forum
Newag dostarczy nowe SZT
wysłane przez 333Wojtas333 15
wysłane przez wojtazz 42
wysłane przez Mareczek 5
> A ja powiem tylko: ojej... zrobią poligon doświadczalny i > dostaniemy jakieś prototypy :/
Przecież Newag już robił dwuczłonowe szynobusy. Dwa jeżdża w opolskim, dwa w pomorskim, jeden jeszcze robiący się dla lubuskiego.
-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
wysłane przez wojtazz 42
> Przecież Newag już robił dwuczłonowe szynobusy. Dwa > jeżdża w opolskim, dwa w pomorskim, jeden jeszcze robiący > się dla lubuskiego.
Ale my nie mamy dostać sprawdzonego produktu tylko jakiś "nowy typ"...
wysłane przez Mareczek 5
> Mareczek napisał(a):
> > > Przecież Newag już robił dwuczłonowe szynobusy. Dwa > > jeżdża w opolskim, dwa w pomorskim, jeden jeszcze robiący > > się dla lubuskiego. > > Ale my nie mamy dostać sprawdzonego produktu tylko jakiś "nowy > typ"...
Jezeli "nowy typ" ma byc na "sprawdzonych" komponentach to czemu nie. PESA co chwile puszcza nowy typ, a praktycznie uczył się na SA106 ;)
-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
wysłane przez Bodek
> Mareczek napisał(a):
> > > Przecież Newag już robił dwuczłonowe szynobusy. Dwa > > jeżdża w opolskim, dwa w pomorskim, jeden jeszcze robiący > > się dla lubuskiego. > > Ale my nie mamy dostać sprawdzonego produktu tylko jakiś "nowy > typ"...
Nowy typ pewnie będzie w papierach, a w praktyce zastosują sprawdzone już w innych pojazdach rozwiązania. Nowością (w kontekście Newagu w ogóle) będą w zasadzie tylko silniki spełniające normę IIIB. Pozostałe nowinki których wymagaliśmy, Newag stosował już w różnych EZT i SZT, więc ja osobiście jestem spokojny. Pytanie tylko, czy zdążą przed podpisaniem umowy dostarczyć uzgodniony z EBA harmonogram badań pojazdu pod kątem homologacji na DB Netz. A ten właśnie dokument warunkuje możliwość zawarcia umowy.