Forum

Drożej za bilety kolejowe w Przewozach Regionalnych

Za przejazd od Poznania zapłacimy drożej o ponad złotówkę. Trzy złote drożej kosztuje kupno biletu u konduktora.

wysłane przez sulzer

Wakacje tuż, tuż, więc pasażerów do szkół i na uczelnie mniej, za to na wakacjyjne wyjazdy w dalsze zakątki polski więcej. Zarobek jest? Jest.
> Wakacje tuż, tuż, więc pasażerów do szkół i na > uczelnie mniej, za to na wakacjyjne wyjazdy w dalsze zakątki > polski więcej. Zarobek jest? Jest.

Przewozy Regionalne są normalną spółką więc jej podstawowym celem powinno być osiąganie zysku, a że wykonuje głównie przewozy mające status służby publicznej no to zysku nie przynoszą tak więc to że zarobek będzie powinno tylko cieszyć :)
wojtazz napisał(a):

> Przewozy Regionalne są normalną spółką więc jej > podstawowym celem powinno być osiąganie zysku, a że wykonuje > głównie przewozy mające status służby publicznej no to > zysku nie przynoszą tak więc to że zarobek będzie powinno > tylko cieszyć :)

I takie też założenie mam na myśli :)

-- Kolejowy licznik kilometrów 2012 : 3597km

101 zdjęcie :]

www.zkmk.org
wojtazz napisał(a):

> Przewozy Regionalne są normalną spółką więc jej > podstawowym celem powinno być osiąganie zysku, a że wykonuje > głównie przewozy mające status służby publicznej no to > zysku nie przynoszą tak więc to że zarobek będzie powinno > tylko cieszyć :)

Zastanawia tylko, czemu PRy ciągną tyle kasy w przetargach i za bilety, a jakoś inni przewoźnicy mają niższe stawki i ceny biletów, a zarabiają.
pioko17 napisał(a):

> Zastanawia tylko, czemu PRy ciągną tyle kasy w przetargach i za > bilety, a jakoś inni przewoźnicy mają niższe stawki i ceny > biletów, a zarabiają.

Bo mają długi do spłacenia chociażby.

-- "Jeżeli Twój tramwaj nie przyjeżdża upewnij się, że nie uciekł Ci przystanek"

"Jeżeli Twój tramwaj nie przyjeżdża upewnij się, że nie uciekł Ci przystanek"
zack1989 napisał(a):

> Bo mają długi do spłacenia chociażby.

Dlatego z niecierpliwością czekam aż w przetargu na obsługę połączeń wystartuje jakiś inny przewoźnik. I będzie miało to pozytywny efekt dla portfeli pasażerów i województwa, co pozwoli może przywrócić niektóre kursy. :)
pioko17 napisał(a):

> Dlatego z niecierpliwością czekam aż w przetargu na obsługę > połączeń wystartuje jakiś inny przewoźnik. I będzie miało to > pozytywny efekt dla portfeli pasażerów i województwa, co pozwoli > może przywrócić niektóre kursy. :)

No a kursów na przywórcenie u nas trochę czeka :)

-- Kolejowy licznik kilometrów 2012 : 3655km

www.zkmk.org

wysłane przez Ferrix 8

Najbardziej podrożały przejazdy na trasach od 281 do 320 kilometrów. Dlatego o ponad złotówkę drożej płacimy za bilet pociągu InterRegio "Portowiec" do Poznania. Teraz kosztuje już 40,5 zł.

I tyle kosztował przed 1 VI... Od kiedy trasa Szczecin-Poznań jest w strefie 281-320 km?

-- Stettin, okolice MTiK (ZN)...

STMKŻ
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez Glemp 0

> Od kiedy trasa Szczecin-Poznań jest w strefie 281-320 km?

Pewnie dziennikarz zerżnął artykuł z warszawskiej redakcji bez większego zastanowienia ;)