Forum

Remont torów linii 417

Od wczoraj trwają prace torowe na linii 417 (Szczecin Dąbie SDB - Granica PLK) przy przejeździe kolejowym w km 32,350 (ulica Handlowa). Obecnie zerwany jest odcinek torów od samego przejazdu do rozjazdu prowadzącego do elektrociepłowni SEC w Kijewie. W poprzednich dniach zrywane były płyty przejazdowe i remontowany był tor na przejeździe.

wysłane przez daniell

Czy jeszcze jeżdżą pociągi do elektrociepłowni w Kijewie? No i czy po tym remoncie będzie jeszcze jakiś ruch na tym odcinku?

wysłane przez MaK

daniell napisał(a):

> Czy jeszcze jeżdżą pociągi do elektrociepłowni w > Kijewie? > No i czy po tym remoncie będzie jeszcze jakiś ruch na tym > odcinku?

Sezonowy ruch składów z węglem. Zazwyczaj wiosną i jesienią porafią jechać po 2-3 składy dziennie przez okres tygodnia do dwóch. http://www.maku.szczecin.pl/galeriakolejowa/details.php?image_id=131
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez daniell

Dzięki za odpowiedź.

Przez wiele lat mieszkałem na Turkusowej. W tym okresie dużo różnych lokomotyw się przewinęło na tym szlaku. Ostatnio bywam tam rzadziej i już dawno nie udało mi się zaobserwować żadnego pociągu.Dlatego pytałem. Dobrze, że wszystko dalej gra.
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez marko 4

MaK napisał(a):

  > Zazwyczaj wiosną i jesienią porafią jechać po 2-3 składy > dziennie

Chyba po 2-3 składy w tygodniu. Na 2-3 składy dziennie to tam miejsca i mocy przerobowych nie ma :P
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez MaK

marko napisał(a):

> Chyba po 2-3 składy w tygodniu. Na 2-3 składy dziennie to tam > miejsca i mocy przerobowych nie ma :P

Nie. Dobrze napisałem. 2-3 składy dziennie jechały. Przez ponad tydzień. :)

wysłane przez Mareczek 1

MaK napisał(a):

> marko napisał(a):

> > Chyba po 2-3 składy w tygodniu. Na 2-3 składy dziennie to tam > > miejsca i mocy przerobowych nie ma :P >  > Nie. Dobrze napisałem. 2-3 składy dziennie jechały. Przez ponad > tydzień. :)

Obaj dobrze piszecie. Jeden skład "z kraju" jest wciągany do elektrociepłowni partiami, na 2-3 pociągi dziennie :D

-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez marko 4

Mareczek napisał(a):

> Obaj dobrze piszecie. Jeden skład "z kraju" jest wciągany do > elektrociepłowni partiami, na 2-3 pociągi dziennie :D

Dokładnie, przyjeżdża ładowne wahadełko ze Świnoujścia. Najczęściej w nocy i z rana jest podstawiane. Węgiel oczywiście pochodzi z USA, podobnie jak i ten, co go przewożą ze Świnoujścia do Dolnej Odry.

wysłane przez daniell

Czy ktoś jeszcze pamięta pociągi elektryczne jeżdzące z osiedla Słonecznego? Ile ich było dziennie w ostatnich latach aktywności? Jeździły tylko do Szczecina Głównego czy też może dalej?

wysłane przez MaK

daniell napisał(a):

> Czy ktoś jeszcze pamięta pociągi elektryczne jeżdzące z > osiedla Słonecznego? > Ile ich było dziennie w ostatnich latach aktywności? > Jeździły tylko do Szczecina Głównego czy też może > dalej?

Owego czasu miałem w ręku SRJP z początku lat 80-tych. Były chyba dwie pary na EN57 ze Słonecznego do Glinek. Reszta, nie pamiętam. Chyba do Głównego, ale nie koniecznie.

Sądzę, że można byłoby poszukać jeszcze starszych RJ. Np, dla osobowych z Dąbia do Gryfina przez Sobieradz. Ale to chyba lata 50-te lub 60-te.
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
MaK napisał(a):

> Sądzę, że można byłoby poszukać jeszcze starszych RJ. Np, > dla osobowych z Dąbia do Gryfina przez Sobieradz. Ale to chyba > lata 50-te lub 60-te.

W 1947 było półtorej pary relacji Dąbie Szczecińskie - Żłobnica (Swobnica). 63 km jechało się... 5 godzin.

-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez Sakorius

MaK napisał(a):

> Owego czasu miałem w ręku SRJP z początku lat 80-tych. > Były chyba dwie pary na EN57 ze Słonecznego do Glinek. > Reszta, nie pamiętam. Chyba do Głównego, ale nie koniecznie.

Ciekawe ;-) Już mi się nie chce przepisywać, więc wkleję link do tego co kiedyś tu na forum napisałem na ten temat: http://kolej.mkm.szczecin.pl/forum.php?detail=1247779652.forum&which=01.02.01.01.01.01.01&query=

wysłane przez MaK

Sakorius napisał(a):

> Ciekawe ;-) > Już mi się nie chce przepisywać, więc wkleję link do tego co > kiedyś tu na forum napisałem na ten temat: > http://kolej.mkm.szczecin.pl/forum.php?detail=1247779652.forum&which=01.02.01.01.01.01.01&query=

Wybacz Sławek. Ale KOMIS-owa wyszukiwarka działa tak sprawnie, że tylko i wyłącznie przez własną nieuwagę musiałem to przeoczyć ;)