Forum

Pociąg uratowany

Połączenie kolejowe między Kamieniem Pomorskim a Wysoką Kamieńską zostanie utrzymane. Rozmowy włodarza gminy z marszałkiem zakończyły się sukcesem.

wysłane przez Korczian

Czyli wychodzi stara prawda - jak się chce, to jednak można...

Vmax>=160 na D29-351!

wysłane przez sulzer

Korczian napisał(a):

> Czyli wychodzi stara prawda - jak się chce, to jednak > można...

Ja jestem i tak szczęśliwy, że na strachu się skończyło.

wysłane przez Bodek

sulzer napisał(a):

> Korczian napisał(a):

> > Czyli wychodzi stara prawda - jak się chce, to jednak > > można... >  > Ja jestem i tak szczęśliwy, że na strachu się skończyło.

A skąd niby informacja o planie likwidacji pociągów do Kamienia? O ile mi wiadomo UM takiej likwidacji nie przewidywał. Realne natomiast wydaje się zagrożenie wstrzymania przewozów ze strony PKP PLK, która wspólnie z ministrem Nowakiem zapowiada "optymalizację" sieci kolejowej. W tym przypadku zarówno Pan Marszałek, jak i inni samorządowcy mogą sobie składać obietnice i wymieniać uściski dłoni, a PLK mając poparcie ministra i tak zrobi, co zechce.

wysłane przez marko 4

Bodek napisał(a):

> W tym przypadku zarówno Pan Marszałek, jak i inni samorządowcy > mogą sobie składać obietnice i wymieniać uściski dłoni, a > PLK mając poparcie ministra i tak zrobi, co zechce.

Minister jest na tyle kiepski, że nie jest w stanie nawet ogarnąć tego, że likwidacja linii kolejowych nie uratuje PLKi przed bankructwem po prywatyzacji, bo od momentu prywatyzacji, już na starcie dług będzie wynosił jakieś - 600 mln złotch i nie będzie to wina linii kolejowych. Rząd się zabiera za restrukturyzację od "tyłu" zamiast wejść w to, co naprawdę generuje ogromne koszty. Obawiam się, że prywatyzacja Cargo przyniesie to samo.

wysłane przez margor

Bodek napisał(a):

> zarówno Pan Marszałek, jak i inni samorządowcy > mogą sobie składać obietnice i wymieniać uściski dłoni, a > PLK mając poparcie ministra i tak zrobi, co zechce.

Czego dowodem jest "optymalizacja" Reska i Połczyna, okolic Pyrzyc, a w niedalekiej przyszłości odcinka Wałcz-Wierzchowo (infrastruktura przytorowa już usunięta).

wysłane przez marko 4

margor napisał(a):

>  a w niedalekiej przyszłości odcinka Wałcz-Wierzchowo > (infrastruktura przytorowa już usunięta).

Wierzchowo i tak jest w rejonie ciążenia Szczecinka, więc obsługi jeżdżą od strony Złocieńca. Od czasu likwidacji bazy nawierzchniowej, od strony Wałcza nic nie jeździło.

wysłane przez margor

marko napisał(a):

> Od czasu likwidacji bazy > nawierzchniowej, od strony Wałcza nic nie jeździło.

Ostatni raz udało mi się złapać drezynę na linii D29-416 10 października 2009 roku.

wysłane przez Pszczolek

Na liście do całkowitej likwidacji w naszym województwie ta linia jest ujęta. W piśmie sprzeciwu marszałka do zarządu PLK i ministra też jej nie ma ujętej.

Jak to ma się do późniejszych zapewnień, że Marszałek nie chce jej likwidacji?
Pszczolek napisał(a):

> Jak to ma się do późniejszych zapewnień, że Marszałek > nie chce jej likwidacji?

Skro zamawia na niej pociągi to chyba nie chce jej likwidacji, nie?
wojtazz napisał(a):

> Skro zamawia na niej pociągi to chyba nie chce jej likwidacji, > nie?

Jeszcze trochę i mimo że będzie chciał to nie zamówi, bo polityka zmierza do nie przyjmowania wniosków na nowe pociągi na planowane do likwidacji linie.

-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids