Forum

Po manewrach w Kołobrzegu

Na torze równoległym do placu ładowni ustawiono 5 jednostek EZT: 945, 864, 1427, 810 oraz 832. Jednostki te do tej pory stacjonowały na torach postojowych za zapleczu kołobrzeskiej lokomotywowni Przewozów Regionalnych.

wysłane przez torzo

Helmuty wyglądają jak przygotowane do ostatniego transportu, tj. pocięcia. Wczoraj ok. godziny 13 je tam odstawiono.

>> Na torze NKN-u pojawiła się lokomotywa SM42-2619 (...)

Na torze NKN-u? Na "żeberku" ewentualnie. NKN nie ma swojego toru :).

Pozdrawiam.
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez margor

torzo napisał(a):

> Helmuty wyglądają jak przygotowane do ostatniego > transportu, tj. pocięcia. Wczoraj ok. godziny 13 je tam > odstawiono.

Raczej to logiczne.

> >> Na torze NKN-u pojawiła się lokomotywa SM42-2619 (...) >  > Na torze NKN-u? Na "żeberku" ewentualnie. NKN nie ma swojego > toru :).

A jesteś tego pewny? No właśnie. Więc sprawy organizacyjne zarządcy torowiska zostawmy osobom odpowiedzialnym za nie.

wysłane przez torzo

margor napisał(a):

> A jesteś tego pewny? No właśnie. Więc sprawy organizacyjne > zarządcy torowiska zostawmy osobom odpowiedzialnym za nie.

Jestem tego pewien :)

Pozdrawiam.

wysłane przez Bodek

torzo napisał(a):

> Helmuty wyglądają jak przygotowane do ostatniego > transportu, tj. pocięcia. Wczoraj ok. godziny 13 je tam > odstawiono. >  Dokładnie tak właśnie jest. Konkurs na złomowanie Helmutów wygrała firma z Bydgoszczy i zgodnie z umową powinna zutylizować tabor na "swoim" terenie, tj. poza Kołobrzegiem. Gdzie dokładnie będą to robić - nie mam pojęcia. Trzeba obserwować ruch kolejowy w Kołobrzegu, a jak ktoś ma dostęp do SKRJ to może sobie podejrzeć, czy ktoś zamówił jakieś nietypowe trasy pociągów.

wysłane przez wojtazz 42

Bodek napisał(a):

> a jak ktoś ma > dostęp do SKRJ to może sobie podejrzeć, czy ktoś zamówił > jakieś nietypowe trasy pociągów.

Sytuacja jest na bieżąco monitorowana :] Część 110ek ma zakończyć żywot w Kołobrzegu a część w Bydgoszczy.

wysłane przez torzo

wojtazz napisał(a):

> Sytuacja jest na bieżąco monitorowana :] Część 110ek ma > zakończyć żywot w Kołobrzegu a część w Bydgoszczy.

A wiadomo jaka firma będzie dokonywała kasacji? Udokumentuje to na miejscu chociażby jakimiś zdjęciami w Bydgoszczy.

-- Pozdrawiam, TT.

Pozdrawiam.
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez arctodus1111

> Dokładnie tak właśnie jest. Konkurs na złomowanie Helmutów > wygrała firma z Bydgoszczy i zgodnie z umową powinna > zutylizować tabor na "swoim" terenie, tj. poza Kołobrzegiem. > Gdzie dokładnie będą to robić - nie mam pojęcia. > Trzeba obserwować ruch kolejowy w Kołobrzegu, a jak ktoś ma > dostęp do SKRJ to może sobie podejrzeć, czy ktoś zamówił > jakieś nietypowe trasy pociągów.

Rozmawiałem z maszynistą NKN'u, który tego dnia miał służbę. Twierdzi, że całość ma zostać w tym miejscu co najmniej do końca wakacji.

IZ Szczecin, ISE Koszalin.

wysłane przez torzo

Swoją drogą to niezłą "rupieciarnie" urządzili nam na dworcu. Widok tych wyblakniętych składów z powybijanymi oknami (szczególnie jednostek), może budzić mieszane uczucia, np. dla przyjezdnych w sezonie wakacyjnym :).

-- Pozdrawiam, TT.

Pozdrawiam.

wysłane przez margor

W sumie mogli wszystko zepchnąć na tory między ulicami Myśliwską i Koszalińską. Tyle, że tam graficiarze i amatorzy aluminium mieliby pole do popisu :)