Forum
Czwarta zmodernizowana jednostka spędza święta na...
wysłane przez Korczian
Vmax>=160 na D29-351!
wysłane przez wojtazz 42
> Właśnie zbieram szczękę z podłogi. Zostawili ryfle na > pudle... Powiedzmy sobie szczerze - na zmodernizowanej > jednostce coś takiego wygląda po prostu źle.
Zapewne zrobili według specyfikacji opracowanej przez zamawiającego - nie zapisano, żeby likwidować ryfle, to taniej jest ich nie likwidować więc nie zostały zlikwidowane - proste :)
wysłane przez arctodus1111
> Zapewne zrobili według specyfikacji opracowanej przez > zamawiającego - nie zapisano, żeby likwidować ryfle, to > taniej jest ich nie likwidować więc nie zostały zlikwidowane > - proste :)
Turbo EN57-1369 człon "RA" też miała przed NG ryflowany, teraz ma gładki jak cała reszta, czyli "S" i "RB".
IZ Szczecin, ISE Koszalin.
wysłane przez Korczian
> Turbo EN57-1369 człon "RA" też miała przed NG ryflowany, teraz > ma gładki jak cała reszta, czyli "S" i "RB".
Może dlatego, że był to jeden człon, a nie 3? Trzymali się pewnie tego, by człony wyglądały podobnie. Jak będzie dobrze się sprawował, to jakoś to przełknę. ;)
-- Vmax>=160 na D29-351!
Vmax>=160 na D29-351!
wysłane przez arctodus1111
> Może dlatego, że był to jeden człon, a nie 3? Trzymali się > pewnie tego, by człony wyglądały podobnie.
Wiem, że się nie opłacało zmieniać powłoki, skoro były identyczne.
>Jak będzie dobrze się sprawował, to jakoś to przełknę. ;)
Póki co stanie w tym samym miejscu wychodzi mu perfekcyjnie :D
IZ Szczecin, ISE Koszalin.
wysłane przez torzo
> Wiem, że się nie opłacało zmieniać powłoki, skoro były > identyczne.
Powłoka i tak była zmieniana. Przy modernizacji ściany boczne zostały wymienione na nowe, pozostała jedynie rama (szkielet pojazdu). Także pozostawienie ryfli przyczyniło się raczej do większej ilości pracy.
-- Pozdrawiam, TT.
Pozdrawiam.