Forum
Pociąg specjalny z okazji 10-lecia przystąpienia Polski...
wysłane przez Korczian
Vmax>=160 na D29-351!
wysłane przez wojtazz 42
wysłane przez zack1989 12
> Ciekawe czy te szt zastąpią za jakiś czas zestawy 628
Były plotki, że będą je wycofywać wraz z dostawami Linków dla DB.
"Jeżeli Twój tramwaj nie przyjeżdża upewnij się, że nie uciekł Ci przystanek"
wysłane przez wojtazz 42
> Były plotki, że będą je wycofywać wraz z dostawami Linków > dla DB.
Jeżeli linki dla DB będą tak jeździć jak SA139-001 i 002 to jestem spokojny o przyszłość serii 628 ;)
wysłane przez arctodus1111
> Jeżeli linki dla DB będą tak jeździć jak SA139-001 i 002 to > jestem spokojny o przyszłość serii 628 ;)
Zauważ że SA139 od numeru 003 są jakoś mniej awaryjne od "naszych" ;)
IZ Szczecin, ISE Koszalin.
wysłane przez 333Wojtas333 15
> Zauważ że SA139 od numeru 003 są jakoś mniej awaryjne od > "naszych" ;)
Jeśli dobrze pamiętam jedynym kryterium przetargu, w którym wygrały wtedy Linki to była cena.
-- Czy mógłby pan zabrać nogi z siedzenia, czy też chce pan abyśmy znowu kupili starocie z Niemiec? :D
wysłane przez Bodek
> wojtazz napisał(a):
> > Ciekawe czy te szt zastąpią za jakiś czas zestawy 628 > > Były plotki, że będą je wycofywać wraz z dostawami Linków > dla DB.
Tak, to były tylko plotki, bo Linków DB na trasie z Berlina do Szczecina nie zobaczymy. Tę trasę ma obsługiwać nowy typ pojazdów wyprodukowanych przez jedną z firm zachodnioeuropejskich (Alstom albo Bombardier). Linki przeznaczone są do ruchu regionalnego na południu i zachodzie Niemiec.