Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tory kolejowe w Rosji a praca przy -50 st.?
wysłane przez sensomj
Witam To mój pierwszy post na tym forum, jeśli napisany w niewłaściwy sposób to proszę o informację.
Wiem, że to forum skupia prawdziwych miłośników i pasjonatów o ogromnej wiedzy, dlatego chciałbym prosić o pomoc. Poszukuję informacji na temat torów kolejowych w krajach gdzie temperatury spadają do -50 st.C. Z tego co wyczytałem w Polsce zdarza się, że tory potrafią ulec uszkodzeniu, pęknięciu już przy -22 st.C. Interesuje mnie w szczególności jakiego typu są to tory, czy poza składem chemicznym i sposobem produkcji/technologią/ różnią się czymś jeszcze? Może ktoś z Was posiada jakieś ciekawe linki do artykułów na ten temat, czy może linki do producentów? Będę wdzięczny za każdą informację. pozdrawiam
Wiem, że to forum skupia prawdziwych miłośników i pasjonatów o ogromnej wiedzy, dlatego chciałbym prosić o pomoc. Poszukuję informacji na temat torów kolejowych w krajach gdzie temperatury spadają do -50 st.C. Z tego co wyczytałem w Polsce zdarza się, że tory potrafią ulec uszkodzeniu, pęknięciu już przy -22 st.C. Interesuje mnie w szczególności jakiego typu są to tory, czy poza składem chemicznym i sposobem produkcji/technologią/ różnią się czymś jeszcze? Może ktoś z Was posiada jakieś ciekawe linki do artykułów na ten temat, czy może linki do producentów? Będę wdzięczny za każdą informację. pozdrawiam
wysłane przez wojtazz 42
sensomj napisał(a):
> Witam > To mój pierwszy post na tym forum, jeśli napisany w > niewłaściwy sposób to proszę o informację. >
Myślę, że lepiej takie pytanie zadać na grupie dyskusyjnej pl.misc.kolej , tam na pewno ktoś będzie znać odpowiedź.
> Witam > To mój pierwszy post na tym forum, jeśli napisany w > niewłaściwy sposób to proszę o informację. >
Myślę, że lepiej takie pytanie zadać na grupie dyskusyjnej pl.misc.kolej , tam na pewno ktoś będzie znać odpowiedź.