Forum
Deutsche Bahn wysyła do Polski nowe pociągi
wysłane przez Bodek
wysłane przez Cezar007 2
> I po co wrzucacie tutaj taką bzdurną informację? > Jest w niej może z 10% prawdy, reszta to bujda na resorach. > Swoją drogą, ciekawe kto naszych radiowców tak ładnie > wpuścił w maliny?
A co jest bujdą? Siedziałem z autorem w jednej ławce w szkole, więc przekażę :P
-- Abstrahując od altruistycznych sofizmatów metafizycznemu pietyzmu, konkluduję iż postulat Twój jest w swej mierze niezwykle sugestywny, a mówiąc prościej Twoja propandygnacyjna deglomeracyjna załamuje się w punkcie adekwatnej symbiozy.
Obecnie: Specjalista ds. zadowalania pasażerów w SPA Dąbie, właściciel dwóch sklepów spożywczych ;)
Dawniej: Specjalista ds. transportu Follow me! ;)
wysłane przez Bodek
> A co jest bujdą? Siedziałem z autorem w jednej ławce w > szkole, więc przekażę :P
Po pierwsze na trasie do Angermuende i Berlina nie kursują żadne Linty, bo te póki co nie dostały dopuszczenia do eksploatacji w Polsce (sprawa ciągnie się w UTK już kilka miesięcy). Na tej trasie można spotkać jeszcze pojazdy serii 628, a także coraz częściej pojazdy serii 646, czyli typ GTW 2/6 wyprodukowane przez Stadlera jakieś 10 lat temu. Żadnych innych pojazdów w ruchu pasażerskim na tej linii nie spotkamy i się ich nie przewiduje.
Po drugie Linty, czyli pojazdy serii 623 wyprodukowane przez Alstom miały kursować od 13 grudnia na trasie łączącej Szczecin z Pasewalkiem i dalej miastami w Meklemburgii Pomorzu Przednim i Szlezwiku Holsztajnie (Lubeka). Jak już wyżej napisałem Linty nie dostały dopuszczenia do ruchu w PL, więc mamy komunikację zastępczą do Loecknitz, a dopiero stąd po przesiadce możemy owymi Lintami pojechać dalej.
Że dziennikarz pisze co mu każą, a że się nie zna to pisze bzdury, to jakoś (z bólem) jestem w stanie zrozumieć, ale że miłośnik kolei nie rozróżnia podstawowych typów taboru pasażerskiego, codziennie spotykanego w Szczecinie, zrozumieć nie potrafię.
wysłane przez 333Wojtas333 15
wysłane przez wojtazz 42
> Wczoraj wjeżdżając Broniewskim na Główny widziałem, że > na torach postojowych przy Kolumba stał jeden skład Coradia > LINT. Czy to oznacza, że można je już zobaczyć na naszych > torach? Zaznaczam, że to nie jest żart w związku z Prima > Aprilis.
Tak, na wybranych pociągach w kierunku Angermuende jeżdżą te zespoły, w kierunku na Pasewalk wciąż KKZ.
wysłane przez Mariusz_W
> Tak, na wybranych pociągach w kierunku Angermuende jeżdżą > te zespoły, w kierunku na Pasewalk wciąż KKZ.
Można wiedzieć które? Na pociągach do Berlina występują?
wysłane przez Bodek
> > Można wiedzieć które? Na pociągach do Berlina występują?
Widzę że dezinformacja trwa w najlepsze.
Nie jeździły, nie jeżdżą, ale wkrótce będą jeździć. Taka jest jedyna prawdziwa odpowiedź.
A Kolegom zwących się "miłośnikami kolei" polecam lekturę odpowiednich pozycji (najlepiej książkowych) o taborze kolejowym naszego zachodniego sąsiada, bo widzę, że macie problem z rozróżnieniem Stadlera serii 646 (nazwa handlowa producenta GTW 2/6) i serii 623 (Lint) Alstomu, które owszem, jeżdżą, ale póki co tylko w Niemczech.
Nieoficjalnie dowiedziałem się, że Linty w ostatnich dniach otrzymały dopuszczenie do ruchu w Polsce i dziś miał się odbyć pierwszy próbny przejazd takiego pojazdu do Szczecina. Niestety szczegółów (RJ) nie znam.
Myślę że w związku z powyższym komunikacja zastępcza na trasie do Locknitz niebawem zniknie.
wysłane przez wojtazz 42
> Nieoficjalnie dowiedziałem się, że Linty w ostatnich dniach > otrzymały dopuszczenie do ruchu w Polsce i dziś miał się odbyć > pierwszy próbny przejazd takiego pojazdu do Szczecina. Niestety > szczegółów (RJ) nie znam.
W piątek odbył się przejazd próbny serii 623. Jak wszystko dobrze pójdzie, to pojazdy zaczną obsługiwać połączenia Szczecin - Lubeka od 2 maja.
A w związku z powyższym oraz tym, że połączenia na drugim niemieckim kierunku też obsługują nowe SZT, tyle że serii 646, to całkiem chyba niespodziewanie znikły z naszych toró pojazdy serii 628.
wysłane przez paki
Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi