Forum
Do Kołobrzegu z przesiadką w Goleniowie
wysłane przez grzesiekc
wysłane przez Mareczek 5
> Remont swoją drogą, a braki w taborze także. Rekin 010 > przyjechał uszkodzony i trzeba go naprawiać....
A jeszcze dobre duszyczki donoszą że SA109-001 prawdopodobnie pojedzie co najwyżej na kasację.
-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
wysłane przez 333Wojtas333 15
> A jeszcze dobre duszyczki donoszą że SA109-001 prawdopodobnie > pojedzie co najwyżej na kasację.
Dzidziuś ma jeszcze około roku czasu do naprawy rewizyjnej, więc nawet jeśli są takie plany wobec niego to póki co nie zanosi się na jego wycofanie, zwłaszcza kiedy faktycznie w chwili obecnej są problemy z dostępnością taboru spalinowego.
wysłane przez Koszalinianin
> Mareczek napisał(a):
> > A jeszcze dobre duszyczki donoszą że SA109-001 > prawdopodobnie > > pojedzie co najwyżej na kasację. > > Dzidziuś ma jeszcze około roku czasu do naprawy rewizyjnej, > więc nawet jeśli są takie plany wobec niego to póki co nie > zanosi się na jego wycofanie, zwłaszcza kiedy faktycznie w > chwili obecnej są problemy z dostępnością taboru spalinowego.
To aż tak źle jest u nas z taborem spalinowym?
wysłane przez 333Wojtas333 15
> To aż tak źle jest u nas z taborem spalinowym?
Nie ma tragedii :) Niebawem z rewizji zaczną wracać SA136.
wysłane przez lukaszenko 16
> Nie ma tragedii :) Niebawem z rewizji zaczną wracać SA136.
Rewizja to duże słowo w ich przypadku.
wysłane przez wojtazz 42
> Koszalinianin napisał(a):
> > To aż tak źle jest u nas z taborem spalinowym? > > Nie ma tragedii :) Niebawem z rewizji zaczną wracać SA136.
Skoro nie ma tragedii to czemu do Darłowa jest ostatnio non stop komunikacja zastępcza??
wysłane przez 333Wojtas333 15
> Skoro nie ma tragedii to czemu do Darłowa jest ostatnio non stop > komunikacja zastępcza??
Bo mniejsze pojazdy też mogą zdefekować lub mieć inne, istotne czynności związane z utrzymaniem taboru.
wysłane przez wojtazz 42
> wojtazz napisał(a):
> > Skoro nie ma tragedii to czemu do Darłowa jest ostatnio non stop > > komunikacja zastępcza?? > > Bo mniejsze pojazdy też mogą zdefekować lub mieć inne, istotne > czynności związane z utrzymaniem taboru.
To nie jest odpowiedź na mohe pytanie. Sytuacha taborowa jest co najmbiej zła, skoro nie ma czym obsłużyć planowych pociągów a na dobrze obłożonych pociągach z musu jeżdżą pojedyncze 103ki...
wysłane przez 333Wojtas333 15
> To nie jest odpowiedź na mohe pytanie. Sytuacha taborowa jest co > najmbiej zła, skoro nie ma czym obsłużyć planowych pociągów a na > dobrze obłożonych pociągach z musu jeżdżą pojedyncze 103ki...
Odpowiedź w zasadzie padła już wcześniej - po prostu brakuje pojazdów spalinowych do obsługi wszystkich tras. Pamiętaj, że zanim skompletowano obecną flotę taborową było mniej obsługiwanych połączeń po liniach niezelektryfikowanych. W międzyczasie uruchomiono kursy do Piły, a całkiem nie dawno ponownie przywrócono całoroczne połączenia do Darłowa, a już władze samorządowe dyskutują o uruchomieniu połączeń z Choszczna do Złocieńca przez Drawno.
A teraz akurat przypadł czas na rewizje smerfów, poza tym tabor może i ma prawo zdefekować, co mogło się wydarzyć na innych szynobusach.
wysłane przez wojtazz 42
> Odpowiedź w zasadzie padła już wcześniej - po prostu brakuje > pojazdów spalinowych do obsługi wszystkich tras. Pamiętaj, że zanim > skompletowano obecną flotę taborową było mniej obsługiwanych > połączeń po liniach niezelektryfikowanych. W międzyczasie > uruchomiono kursy do Piły, a całkiem nie dawno ponownie > przywrócono całoroczne połączenia do Darłowa, a już władze > samorządowe dyskutują o uruchomieniu połączeń z Choszczna do > Złocieńca przez Drawno. > > A teraz akurat przypadł czas na rewizje smerfów, poza tym tabor może > i ma prawo zdefekować, co mogło się wydarzyć na innych szynobusach.
No właśnie - po prostu brakuje pojazdów spalinowych=sytuacja jest tragiczna :) Oczywiście można to różnie nazywać, ale wszyscy wiedzą o co chodzi.