Forum

Do Kołobrzegu z przesiadką w Goleniowie

W dniach od 1 kwietnia do 10 maja 2019 r. z powodu remontu mostu w Goleniowie, w niektórych pociągach relacji Szczecin Gł. - Kołobrzeg - Szczecin Gł. konieczna będzie przesiadka.

wysłane przez grzesiekc

Remont swoją drogą, a braki w taborze także. Rekin 010 przyjechał uszkodzony i trzeba go naprawiać....
grzesiekc napisał(a):

> Remont swoją drogą, a braki w taborze także. Rekin 010 > przyjechał uszkodzony i trzeba go naprawiać....

A jeszcze dobre duszyczki donoszą że SA109-001 prawdopodobnie pojedzie co najwyżej na kasację.

-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Mareczek napisał(a):

> A jeszcze dobre duszyczki donoszą że SA109-001 prawdopodobnie > pojedzie co najwyżej na kasację.

Dzidziuś ma jeszcze około roku czasu do naprawy rewizyjnej, więc nawet jeśli są takie plany wobec niego to póki co nie zanosi się na jego wycofanie, zwłaszcza kiedy faktycznie w chwili obecnej są problemy z dostępnością taboru spalinowego.

wysłane przez Koszalinianin

333Wojtas333 napisał(a):

> Mareczek napisał(a):

> > A jeszcze dobre duszyczki donoszą że SA109-001 > prawdopodobnie > > pojedzie co najwyżej na kasację. >  > Dzidziuś ma jeszcze około roku czasu do naprawy rewizyjnej, > więc nawet jeśli są takie plany wobec niego to póki co nie > zanosi się na jego wycofanie, zwłaszcza kiedy faktycznie w > chwili obecnej są problemy z dostępnością taboru spalinowego.

To aż tak źle jest u nas z taborem spalinowym?
Koszalinianin napisał(a):

> To aż tak źle jest u nas z taborem spalinowym?

Nie ma tragedii :) Niebawem z rewizji zaczną wracać SA136.
333Wojtas333 napisał(a):

> Nie ma tragedii :) Niebawem z rewizji zaczną wracać SA136.

Rewizja to duże słowo w ich przypadku.
333Wojtas333 napisał(a):

> Koszalinianin napisał(a):

> > To aż tak źle jest u nas z taborem spalinowym? >  > Nie ma tragedii :) Niebawem z rewizji zaczną wracać SA136.

Skoro nie ma tragedii to czemu do Darłowa jest ostatnio non stop komunikacja zastępcza??
wojtazz napisał(a):

> Skoro nie ma tragedii to czemu do Darłowa jest ostatnio non stop > komunikacja zastępcza??

Bo mniejsze pojazdy też mogą zdefekować lub mieć inne, istotne czynności związane z utrzymaniem taboru.
333Wojtas333 napisał(a):

> wojtazz napisał(a):

> > Skoro nie ma tragedii to czemu do Darłowa jest ostatnio non stop > > komunikacja zastępcza?? >  > Bo mniejsze pojazdy też mogą zdefekować lub mieć inne, istotne > czynności związane z utrzymaniem taboru.

To nie jest odpowiedź na mohe pytanie. Sytuacha taborowa jest co najmbiej zła, skoro nie ma czym obsłużyć planowych pociągów a na dobrze obłożonych pociągach z musu jeżdżą pojedyncze 103ki...
wojtazz napisał(a):

> To nie jest odpowiedź na mohe pytanie. Sytuacha taborowa jest co > najmbiej zła, skoro nie ma czym obsłużyć planowych pociągów a na > dobrze obłożonych pociągach z musu jeżdżą pojedyncze 103ki...

Odpowiedź w zasadzie padła już wcześniej - po prostu brakuje pojazdów spalinowych do obsługi wszystkich tras. Pamiętaj, że zanim skompletowano obecną flotę taborową było mniej obsługiwanych połączeń po liniach niezelektryfikowanych. W międzyczasie uruchomiono kursy do Piły, a całkiem nie dawno ponownie przywrócono całoroczne połączenia do Darłowa, a już władze samorządowe dyskutują o uruchomieniu połączeń z Choszczna do Złocieńca przez Drawno.

A teraz akurat przypadł czas na rewizje smerfów, poza tym tabor może i ma prawo zdefekować, co mogło się wydarzyć na innych szynobusach.
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
333Wojtas333 napisał(a):

> Odpowiedź w zasadzie padła już wcześniej - po prostu brakuje > pojazdów spalinowych do obsługi wszystkich tras. Pamiętaj, że zanim > skompletowano obecną flotę taborową było mniej obsługiwanych > połączeń po liniach niezelektryfikowanych. W międzyczasie > uruchomiono kursy do Piły, a całkiem nie dawno ponownie > przywrócono całoroczne połączenia do Darłowa, a już władze > samorządowe dyskutują o uruchomieniu połączeń z Choszczna do > Złocieńca przez Drawno. >  > A teraz akurat przypadł czas na rewizje smerfów, poza tym tabor może > i ma prawo zdefekować, co mogło się wydarzyć na innych szynobusach.

No właśnie - po prostu brakuje pojazdów spalinowych=sytuacja jest tragiczna :) Oczywiście można to różnie nazywać, ale wszyscy wiedzą o co chodzi.