Forum

W wakacje powróci pociąg na trasie Koszalin - Mielno

Koszalińscy radni podjęli w czwartek decyzję o uruchomieniu dodatkowego pociągu wakacyjnego z Koszalina do Mielna. Nad morze pojedziemy za 5 zł. Maksymalnie 27 osób będzie mogło przebywać w pociągu.

I co? Kierownik będzie nadmiar wyganiał?
grzesiekc napisał(a):
I co? Kierownik będzie nadmiar wyganiał?

Z drugiej strony problem w tym, że za bardzo nie ma czego puszczać na tą trase, bo zazwyczaj kursowały na niej SA103 i w zasadzie alternatyw poza trzema pojazdami dwuczłonowymi (dwoma SA139 i jednym SA109)
1
Arek Dynamo napisał(a):
Z drugiej strony problem w tym, że za bardzo nie ma czego puszczać na tą trase, bo zazwyczaj kursowały na niej SA103 i w zasadzie alternatyw poza trzema pojazdami dwuczłonowymi (dwoma SA139 i jednym SA109)

Pod warunkiem, że owe pojazdy będą sprawne i udostępnione do ruchu. W zeszłym roku było z tym ciężko i zdarzały się kursy wykonywane przez SA136, co swoją drogą nie jest złym pomysłem jeśli faktycznie są tak duże obłożenia na tym połączeniu.
1
333Wojtas333 napisał(a):
Pod warunkiem, że owe pojazdy będą sprawne i udostępnione do ruchu. W zeszłym roku było z tym ciężko i zdarzały się kursy wykonywane przez SA136, co swoją drogą nie jest złym pomysłem jeśli faktycznie są tak duże obłożenia na tym połączeniu.

A tak się składa, że raz chciałem wrócić szynobusem ze Mścic do Koszalina (tamtego dnia jechał akurat SA139) i czekałem dłuższy czas, i człowiek musiał iść na busa, bo dany pociąg nie dojechał z Mielna (a czekałem od dokładnej godziny odjazdu z pół godziny)
Arek Dynamo napisał(a):
A tak się składa, że raz chciałem wrócić szynobusem ze Mścic do Koszalina (tamtego dnia jechał akurat SA139) i czekałem dłuższy czas, i człowiek musiał iść na busa, bo dany pociąg nie dojechał z Mielna (a czekałem od dokładnej godziny odjazdu z pół godziny)

Dlatego poczekajmy na dwutrakcyjne Impulsy. Powinny załatać niedostatek taboru spalinowego w naszym regionie.
1
W zeszłym roku było z tym ciężko i zdarzały się kursy wykonywane przez SA136, co swoją drogą nie jest złym pomysłem jeśli faktycznie są tak duże obłożenia na tym połączeniu.
Obłożenia są i to niezłe.Pomijając fakt,że sam je widzę co rok,to mam kolegę w Mielnie,który co wakacje cieszy się jak dziecko,bo pracuje w Koszalinie i kupując miesięczny dojeżdża do i z pracy.Nie oszukujmy się,dopóki czegoś nie zrobią z krajową 11 to dla tego połączenia kolejowego po prostu nie ma alternatywy.Czas przejazdu i małe koszty.I to wystarczy za argument.

Possibly I have seen too much, Hangar 18, I know too much...
ricardo78 napisał(a):
W zeszłym roku było z tym ciężko i zdarzały się kursy wykonywane przez SA136, co swoją drogą nie jest złym pomysłem jeśli faktycznie są tak duże obłożenia na tym połączeniu.
Obłożenia są i to niezłe.Pomijając fakt,że sam je widzę co rok,to mam kolegę w Mielnie,który co wakacje cieszy się jak dziecko,bo pracuje w Koszalinie i kupując miesięczny dojeżdża do i z pracy.Nie oszukujmy się,dopóki czegoś nie zrobią z krajową 11 to dla tego połączenia kolejowego po prostu nie ma alternatywy.Czas przejazdu i małe koszty.I to wystarczy za argument.

Teoretycznie w tym sezonie powinno być lepiej, bowiem w październiku otwarto S6 między Koszalinem a Kołobrzegiem i teraz krajowa 11 przebiega jej śladem.
grzesiekc napisał(a):
I co? Kierownik będzie nadmiar wyganiał?

Info powstało jeszcze kiedy obowiązywały inne limity - w tej chwili jest to już 100% miejsc siedzących, czyli dla SA103 to jest 55 miejsc.
wojtazz napisał(a):
Info powstało jeszcze kiedy obowiązywały inne limity - w tej chwili jest to już 100% miejsc siedzących, czyli dla SA103 to jest 55 miejsc.

55 miejsc, jak na to połączenie, to bardzo mało, ale znając życie, sytuacja zmienia się bardzo dynamicznie, także kto wie, może obostrzeń już nie będzie?