Forum

Nowe połączenia do Szczecinka od 14 marca 2021 r.

Wraz ze zmianą rozkładu jazdy Zachodniopomorski Zakład POLREGIO rozszerzył ofertę przewozową dla osób korzystając z pociągów na linii Szczecinek - Runowo Pomorskie. Od 14 marca trasę tą pokonuje aż 7 par pociągów w dni robocze, a w soboty i niedziele 5 par. 

Przydałoby się więcej pociągów do Wałcza, zwłaszcza w godzinach popołudniowych. Obecnie ostatni pociąg ze Szczecina Gł. odjeżdża o godz. 19:25, ale tylko w piątki i niedziele. W pozostałe dni ostatni kurs jest realizowany o godz. 15:02.

STMKŻ
Post został wyedytowany przez autora.
1
Ferrix napisał(a):
Przydałoby się więcej pociągów do Wałcza, zwłaszcza w godzinach popołudniowych. Obecnie ostatni pociąg ze Szczecina Gł. odjeżdża o godz. 19:25, ale tylko w piątki i niedziele. W pozostałe dni ostatni kurs jest realizowany o godz. 15:02.

Trzeba liczyć na ewentualną opcję zakupu kolejnych Hybryd. Może wtedy będzie odpowiednia ilość taboru spalinowego na realizację dodatkowych połączeń.
333Wojtas333 napisał(a):
Trzeba liczyć na ewentualną opcję zakupu kolejnych Hybryd. Może wtedy będzie odpowiednia ilość taboru spalinowego na realizację dodatkowych połączeń.

To aż tak źle jest z taborem spalinowym, że na chwilę obecną pociągi nie mogą jeździć częściej na trasach typu Szczecin - Piła, Szczecin - Kołobrzeg?
Arek Dynamo napisał(a):
To aż tak źle jest z taborem spalinowym, że na chwilę obecną pociągi nie mogą jeździć częściej na trasach typu Szczecin - Piła, Szczecin - Kołobrzeg?

Ciągle coś jest odstawione po kolizjach i wypadkach, więc nie ma łatwo w spalinkach. Rezerwa jest, ale stosunkowo niewielka i co ważne za rezerwę robią najczęściej maleństwa (SA103, SA109).
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
1
Pepe napisał(a):
Ciągle coś jest odstawione po kolizjach i wypadkach, więc nie ma łatwo w spalinkach. Rezerwa jest, ale stosunkowo niewielka i co ważne za rezerwę robią najczęściej maleństwa (SA103, SA109).

Dokładnie. Jeżeli chodzi o EZT to mamy dość sporą rezerwę taborową. W przypadku pojazdów spalinowych jest gorzej. Nawet obiegi są dość mocno zagmatwane w porównaniu do elektryków.
1
Pepe napisał(a):
Ciągle coś jest odstawione po kolizjach i wypadkach, więc nie ma łatwo w spalinkach. Rezerwa jest, ale stosunkowo niewielka i co ważne za rezerwę robią najczęściej maleństwa (SA103, SA109).

Aktualnie rezerwy w pojazdach spalinowych brak. A SA109 nie ma już dopuszczenia do ruchu.
2
wojtazz napisał(a):
Aktualnie rezerwy w pojazdach spalinowych brak. A SA109 nie ma już dopuszczenia do ruchu.

O ile dobrze kojarzę to jemu powinna teraz przypadać naprawa główna. Czy UM raczej zdecyduje się na sprzedaż?
333Wojtas333 napisał(a):
O ile dobrze kojarzę to jemu powinna teraz przypadać naprawa główna.

Od jesieni zeszłego roku ma właśnie taki status.
1
Pepe napisał(a):
Od jesieni zeszłego roku ma właśnie taki status.

SA109-001 20 listopada 2020 po raz ostatni obsłużył pociąg 88620 Gryfice - Kołobrzeg i zakończono jego eksploatację z uwagi na koniec świadectwa dopuszczenia.
wojtazz napisał(a):
SA109-001 20 listopada 2020 po raz ostatni obsłużył pociąg 88620 Gryfice - Kołobrzeg i zakończono jego eksploatację z uwagi na koniec świadectwa dopuszczenia.

Wiesz może, czy są jakiekolwiek plany na jego dopuszczenie, i ewentualną P5?