Temat w ostatnich tygodniach szczególnie na czasie. Więc myślę, że my jako mieszkańcy Szczecina i okolic moglibyśmy podyskutować o zmianach w naszym mieście ;) Co nam się podoba, co nie.

No i to co nowego: - Pośpieszny "GRYF" wydłużony w sezonie do Suwałk - IC144 w relacji Szczecin Gł. - Schiphol (Amsterdam) - Nocny sezonowy Bielsko Biała - Kołobrzeg pojedzie przez Goleniów, Gryfice - Trzeci pociąg bezpośredni w rel. Szczecin - Przemyśl -> "Galicja" - Bezpośrednie osobowe Szczecin - Lubeka - Bezpośrednie osobowe Szczecin - Słupsk - Więcej codziennych połączeń m.in. do Kołobrzegu - Więcej bezpośrednich Szczecin - Szczecinek - Wszystkie pociągi osobowe Szczecin - Świnoujście planowo obsługiwane zmodernizowanymi EN57, co wnioskuję po przewozach rowerów w każdym z nich - Wagon barowy i rowerowy w "Rybaku" tylko w rel. Słupsk - Białystok (czemu tak?!) - "Merkury" rel. Szczecin - Poznań (dawny "Bosman") - Pośpieszny "Portowiec" rel. Szczecin/Gorzów Wlkp. - Warszawa przez Piłę, Bydgoszcz - "Włókniarz" rel. Szczecin - Łódź wraca na starą trasę przez Ostrów Wlkp. i Kalisz - Bezpośredni osobowy Szczecin - Zielona Góra - "Albatros" w taryfie osobowej, wydłużony do Tczewa. Dodatkowo zatrzyma się w Szczecinie Zdrojach i Rąbinie - "Bosman" rel. Świnoujście/Szczecin - Wrocław - "Podlasiak" rel. Szczecin - Białystok z wagonami do Ełku przez Mikołajki + wagony w rel. Berlin Charlottenburg - Kaliningrad ("Mare Balticum" to się bedzię nazywać?)

No i to byłoby mniej więcej wszystko... Ogólnie wychodzi mocno na + moim zdaniem :)

-- Pomyśl i zrób odwrotnie - prof. Kaliszuk :-)