Ja uważam że to super pomysł reaktywowac to połaczenie. Ale na pewno musi byc spelnionych pare podstawowych warunków: - pociągi muszą jezdzic regularnie i raczej w miare czesto- moim zdaniem uruchamianie tej linii jako turytycznej nie ma sensu. Przecież Trzebież to nie Morze Bałtyckie i nie ma co liczyc na tłumy turystów. Poza tym przy naszej zmiennej pogodzie to jest ryzyko. Zobaczcie co sie dzieje nad morzem jak nie ma pogody(pustki), juz nie mówiąc o Trzebieży. Ta linia jest stworzona jako linia aglomeracyjna (coś jak niemieckie S-bahny) bo prawie w całości biegnie przez teren zabudowany. znajdują sie przy niej hipermarkety, Stadion, uniwersytet, zakłady pracy, fabryki itd. Tak wiec moze z niej korzystac naprawde duzo ludzi. ale.. - stan stacji i przystanków powinnien być co najmniej przyzwoity. Nie moze tak być że na peronie po pas rośnie trawa i leża potłuczone butelki po libacji. Nocą stacja jest nieoświetlona a na dodatek budynki zdewastowane albo zamkniete na glucho! Z takich stacji nikt korzystał nie bedzie! Tu trzeba zainwestowć i to wyremontować, to jest konieczność bo cały plan reaktywacji linii pojdzie w niwecz. - przydałoby sie tez aby korzystanie z pociagów na terenie m.Szczecina i np. Polic było mozliwe na podstawie sieciówki ZDiTM (ZdiTM powinien dogadac sie z PKP), tak dogadały sie DB z ZDiTM i na trasie sz-n Głowny- Sz-n Gumience jeżdzimy na bilet miesieczny. I o to chodzi. jesli by to bylo spelnione to zobaczylibyście jak wielu pasażerów dojezdzałoby tą linia !! Niech ona bedzie czastką sieci komunikacji miejskiej a nie egzotycna linią kolejową. tak jest we wszystkich nowoczesnyh miastach na zachodzie Europy, szkoda ze nie w szczecinie bo predyspozycje są wspaniałe. Ludzie nie mogą kojarzyć pociągów i kolei jako miejsc brudnych,obszczanych i pełnych pijaków. tak być nie moze! Kolej powinna byc czysta, punktulna, bezpieczna i szybsza od samochodów. Jak to uda nam sie zrobić to na pewno linia ta ma ogromny sens istnienia.