Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Szczecin wart metra
Gdy kilka lat temu, z powodu remontu mostu Akademickiego stanęły tramwaje na ul. Mickiewicza, grupa studentów uniwersytetu postanowiła przez ciekawość przejechać się stamtąd w stronę Pomorzan pociągiem. Dotarli tam z przystanku pod wiaduktem w 8 minut. Czym mogliby dojechać tak szybko w godzinach szczytu, gdy główne arterie miasta są zakorkowane pojazdami?
wysłane przez marko 4
mmm napisał(a):
> Jedyną szansą na reatywacje kolei w centrum jest eksperyment z > wydłużeniem połączń reginalnych do np dworca Niebuszewo. Tak > żeby pociągi z Gryfina, Stargardu, Goleniowa itp kończyły tam > bieg. To pozwoli ocenić jak realistyczne są to pomysły.
Jak sięgam pamięcią do czasów świetności dworca Niebuszewo to pociągi do Gryfina, Stargardu i Goleniowa właśnie jeździły z tamtąd, podobnie z resztą jak większość pociągów pośpiesznych. Więc coś takiego można byłoby zrobić (oczywiście jeśli chodzi o poc. osobowe). Ale po pierwsze na taką próbę trzeba dać trochę kasy, której kolej raczej nie ma.
> Jedyną szansą na reatywacje kolei w centrum jest eksperyment z > wydłużeniem połączń reginalnych do np dworca Niebuszewo. Tak > żeby pociągi z Gryfina, Stargardu, Goleniowa itp kończyły tam > bieg. To pozwoli ocenić jak realistyczne są to pomysły.
Jak sięgam pamięcią do czasów świetności dworca Niebuszewo to pociągi do Gryfina, Stargardu i Goleniowa właśnie jeździły z tamtąd, podobnie z resztą jak większość pociągów pośpiesznych. Więc coś takiego można byłoby zrobić (oczywiście jeśli chodzi o poc. osobowe). Ale po pierwsze na taką próbę trzeba dać trochę kasy, której kolej raczej nie ma.