Forum

Modernizacja linii do Świnoujścia - kolejny etap

W tym roku linia Szczecin - Świnoujście przejdzie kolejny etap modernizacji. Poniżej podajemy jej pełny zakres. Jak można przeczytać, nie jest to jeszcze etap ostatni. Ku zdziwieniu dalej nie zostanie zrobione nic z fatalnym stanem toru na stacji Kliniska.
mmm napisał(a):

> Skąd taka duża róznica w czasie przejazdu na nadodrzance > pociągów relacji do Kostrzyna (2,5h), podczas gdy powrotem > jest o połgodziny krócej (2h). Rozumiem fatalny stan tej > linii ale zeby aż tak.

Na torze nr 1 (właściwy dla kierunku Szczecin) jest wyższa prędkość szlakowa (70-80 km/h), a na torze nr 2 jest niższa (max 40-50 km/h). Dlatego do Szczecina jedzie się szybciej niż w stronę Kostrzyna. Wynika to z tego, że tor 1 był remontowany w 1998 roku, a tor 2 nie był ruszany już od dosyć długiego czasu (niestety nie wiem kiedy ten tor był remontowany).

Pozdrawiam Sławek
Re: Modernizacja linii do Świnoujścia - kolejny etap · 17 lat temu · Sakorius