Forum

podejście do pasażera w wykonaniu PKP?

dyrdus napisał(a):

> Uwaza ze jest to głupota.

Wręcz przeciwnie. Zadaniem kierownika pociągu jest kontrola biletów, podawanie sygnału odjazdu, dbanie o punktualność itd. Jak ma wykonywać powyższe czynności, skoro tłum pasażerów będzie stał przy przedziale służbowym z zamiarem kupna biletu? Dopłata ma odstraszyć klienta od kupowania biletów w pociągu, od tego są kasy biletowe.

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
podejście do pasażera w wykonaniu PKP? · 17 lat temu · (użytkownik usunięty)
Re: podejście do pasażera w wykonaniu PKP? · 17 lat temu · Mareczek
Re: podejście do pasażera w wykonaniu PKP? · 17 lat temu · (użytkownik usunięty)
Re: podejście do pasażera w wykonaniu PKP? · 17 lat temu · (użytkownik usunięty)
Re: podejście do pasażera w wykonaniu PKP? · 17 lat temu · (użytkownik usunięty)
Re: podejście do pasażera w wykonaniu PKP? · 17 lat temu · (użytkownik usunięty)
Re: podejście do pasażera w wykonaniu PKP? · 17 lat temu · (użytkownik usunięty)
Re: podejście do pasażera w wykonaniu PKP? · 17 lat temu · (użytkownik usunięty)
Re: podejście do pasażera w wykonaniu PKP? · 17 lat temu · (użytkownik usunięty)