Forum

podejście do pasażera w wykonaniu PKP?

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Mareczek napisał(a):

> Wręcz przeciwnie. Zadaniem kierownika pociągu jest kontrola > biletów, podawanie sygnału odjazdu, dbanie o punktualność > itd. Jak ma wykonywać powyższe czynności, skoro tłum > pasażerów będzie stał przy przedziale służbowym z > zamiarem kupna biletu? Dopłata ma odstraszyć klienta od > kupowania biletów w pociągu, od tego są kasy biletowe.

A czy nie może być tak ze wsiadasz i jest kontrola i wtedy mówisz poproszę bilet od stacji X do Y. Wzorem z DB. Tam takich problemów nie ma.Dlaczego???Jak mamy gonić świat Europę to musimy zacząć myśleć tak jak oni?

-- Ostatnia pieśń o Wolności
podejście do pasażera w wykonaniu PKP? · 17 lat temu · (użytkownik usunięty)
Re: podejście do pasażera w wykonaniu PKP? · 17 lat temu · (użytkownik usunięty)
Re: podejście do pasażera w wykonaniu PKP? · 17 lat temu · (użytkownik usunięty)
Re: podejście do pasażera w wykonaniu PKP? · 17 lat temu · (użytkownik usunięty)
Re: podejście do pasażera w wykonaniu PKP? · 17 lat temu · (użytkownik usunięty)
Re: podejście do pasażera w wykonaniu PKP? · 17 lat temu · (użytkownik usunięty)
Re: podejście do pasażera w wykonaniu PKP? · 17 lat temu · (użytkownik usunięty)
Re: podejście do pasażera w wykonaniu PKP? · 17 lat temu · (użytkownik usunięty)