Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Nowoczesna podróż
Ponad 69 milionów złotych kosztowała modernizacja osiemdziesięciu jeden wagonów pasażerskich spółki PKP Przewozy regionalne. Pieniądze na unowocześnienie taboru polska kolej dostała po raz pierwszy z Unii Europejskiej. Dofinansował ją także budżet państwa.
wysłane przez Mareczek 5
Robert napisał(a):
> No akurat obie dzienne rzeźnie przemyskie są już chyba > wystarczająco długie. Zmniejszenie miejsc siedzących w tych > pociągach o 25% w 2 kl. i o 33% w 1 kl. -> uruchomienie dodatkowego > pociągu w relacji Szczecin - Przemyśl (za wyjątkiem tych dni, kiedy > zapełnienie w nich jest obecnie niewielkie).
Czemu nowe połączenie? Jechałem Światowidem w któryś weekend października 2006 z Oławy do Szczecina. Byłem sam, cały odcinek a po drodze mamy Wrocław, Leszno czy Poznań. Skoro teraz zostało uruchomione dodatkowe połączenie, problem ze znalezieniem miejsca jest zapewne jeszcze mniejszy.
Przy okazji zapytam - czemu mamy znowu oszczędzać na pasażerach?
> No akurat obie dzienne rzeźnie przemyskie są już chyba > wystarczająco długie. Zmniejszenie miejsc siedzących w tych > pociągach o 25% w 2 kl. i o 33% w 1 kl. -> uruchomienie dodatkowego > pociągu w relacji Szczecin - Przemyśl (za wyjątkiem tych dni, kiedy > zapełnienie w nich jest obecnie niewielkie).
Czemu nowe połączenie? Jechałem Światowidem w któryś weekend października 2006 z Oławy do Szczecina. Byłem sam, cały odcinek a po drodze mamy Wrocław, Leszno czy Poznań. Skoro teraz zostało uruchomione dodatkowe połączenie, problem ze znalezieniem miejsca jest zapewne jeszcze mniejszy.
Przy okazji zapytam - czemu mamy znowu oszczędzać na pasażerach?
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids