Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Miliardy na drogi, koleje i lokalne lotniska
[...] Tory do remontu
Niebagatelne pieniądze władze województwa przeznaczyły na nowe tory i tabor - aż 55 mln zł. Zachodniopomorskie jest jednym z nielicznych województw, które wpisało inwestycje w linie kolejowe do programu operacyjnego.
Niebagatelne pieniądze władze województwa przeznaczyły na nowe tory i tabor - aż 55 mln zł. Zachodniopomorskie jest jednym z nielicznych województw, które wpisało inwestycje w linie kolejowe do programu operacyjnego.
wysłane przez Mareczek 5
Piotr napisał(a):
> Ponad 500mln ojro to kupa kasy...Ja mam nadzieję, że na całym > odcinku Sz-n - Poznań będzie min 130km/h
Fakt, ale Poznań - Krzyż liczy 85 km, a mamy dwa tory i nieco od cholery stacji. Nie wiem na ile chcą robić, ale możliwe, że nawet bedą musieli nieco powydłużać łuki. Poza ty, u nas jest 130, jedynie przejazdy przez stacje są na 120.
BTW, liczyłem kiedyś ile zaoszczędzimy czasu, zwiększając prędkość do 140 km/h z Krzyża do Stargardu. I wyszło max. 5 minut... A ile kasy trzeba wsadzić na przystosowanie do takiej prędkości to lepiej nie mówic.
> Ponad 500mln ojro to kupa kasy...Ja mam nadzieję, że na całym > odcinku Sz-n - Poznań będzie min 130km/h
Fakt, ale Poznań - Krzyż liczy 85 km, a mamy dwa tory i nieco od cholery stacji. Nie wiem na ile chcą robić, ale możliwe, że nawet bedą musieli nieco powydłużać łuki. Poza ty, u nas jest 130, jedynie przejazdy przez stacje są na 120.
BTW, liczyłem kiedyś ile zaoszczędzimy czasu, zwiększając prędkość do 140 km/h z Krzyża do Stargardu. I wyszło max. 5 minut... A ile kasy trzeba wsadzić na przystosowanie do takiej prędkości to lepiej nie mówic.
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids