Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tory kolejowe prowadzące do Bornego Sulinowa (około 2...
wysłane przez DamTram
TCT napisał(a):
> Obawiam się, że stale rozszabrowywany most nad Pilawą, mógłby nie > wytrzymać ;) też tam bywam często, i parę lat temu można było > przejść mostem tak że nie było widać pod nogami płynącej rzeki > ;) Obecnie nie wiem czy da się przejść bez przeskakiwania dziur :P
Powiem tak. Miałem przyjemność przechodzić przez ten most. Wyglądas to tak, jakby zawrała się ziemia pod drewnianymi podkładami, bo tylko to zostało. z boku tylko jakieś skrawki, resztki desek. Żeby było ciekawiej przechodziłem z rowerem pod pachą w deszczu, a drewno było śliskie, aż dziwne, że nie spadłem 10 metrów w dół do Piławy :D
-- Golęcin to najzacniejsza zajezdnia po Niemierzynie :]
> Obawiam się, że stale rozszabrowywany most nad Pilawą, mógłby nie > wytrzymać ;) też tam bywam często, i parę lat temu można było > przejść mostem tak że nie było widać pod nogami płynącej rzeki > ;) Obecnie nie wiem czy da się przejść bez przeskakiwania dziur :P
Powiem tak. Miałem przyjemność przechodzić przez ten most. Wyglądas to tak, jakby zawrała się ziemia pod drewnianymi podkładami, bo tylko to zostało. z boku tylko jakieś skrawki, resztki desek. Żeby było ciekawiej przechodziłem z rowerem pod pachą w deszczu, a drewno było śliskie, aż dziwne, że nie spadłem 10 metrów w dół do Piławy :D
-- Golęcin to najzacniejsza zajezdnia po Niemierzynie :]
Re: Tory kolejowe prowadzące do Bornego Sulinowa (około 2...
· 16 lat temu ·
DamTram