Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Szansa na poprawę
Czy ktoś jeszcze pamięta o szczecińskiej kolejce miejskiej? Takie pytanie stawia nasz Czytelnik i prosi o odpowiedź. Urzędnicy rozmawiają, ale na razie nic nie obiecują.
wysłane przez tom1
Bodek napisał(a):
> Uruchomienia dworca, ani tunelu raczej nie będzie, gdyż powodowałoby > to konieczność rozwiązania umowy z hurtownią obecnie użytkującą > pomieszczenia dworca. A przy założeniu tylko sezonowego uruchomienia > tej linii, byłoby to działanie szkodliwe - tak dla PKP, jak i dla > samego dworca, bo po sezonie i zawieszeniu ruchu znowu byłby > pozostawiony na pastwę okolicznej "inteligencji".
A dlaczego tak twierdzisz? Przecież można by było udostepnić tunel czasowo.
> Wejście na peron będzie prowadziło spod przystanku tramwajowego > przez bramę (obecnie chyba wchodzi się nią na działki) i dwa > skrajne tory do czoła peronu.
Czyli będzie to na wysokości początku przystanku tramwajowego... no to ciekawe bo mało kto się domyśli, że tam jest wejście na peron. Trzeba będzie jakieś drogowskazy porobić ;)
>Taka jest wstępna koncepcja. Innej nie > ma, więc jeśli nie uda się tego zorganizować w ten sposób, to > Niebuszewo trzeba będzie po prostu mijać na biegu.
To by było najgorsze. Na takich stacyjkach jak Łękno ma się zatrzymywać a na Niebuszewie nie. Bez sensu.
> Uruchomienia dworca, ani tunelu raczej nie będzie, gdyż powodowałoby > to konieczność rozwiązania umowy z hurtownią obecnie użytkującą > pomieszczenia dworca. A przy założeniu tylko sezonowego uruchomienia > tej linii, byłoby to działanie szkodliwe - tak dla PKP, jak i dla > samego dworca, bo po sezonie i zawieszeniu ruchu znowu byłby > pozostawiony na pastwę okolicznej "inteligencji".
A dlaczego tak twierdzisz? Przecież można by było udostepnić tunel czasowo.
> Wejście na peron będzie prowadziło spod przystanku tramwajowego > przez bramę (obecnie chyba wchodzi się nią na działki) i dwa > skrajne tory do czoła peronu.
Czyli będzie to na wysokości początku przystanku tramwajowego... no to ciekawe bo mało kto się domyśli, że tam jest wejście na peron. Trzeba będzie jakieś drogowskazy porobić ;)
>Taka jest wstępna koncepcja. Innej nie > ma, więc jeśli nie uda się tego zorganizować w ten sposób, to > Niebuszewo trzeba będzie po prostu mijać na biegu.
To by było najgorsze. Na takich stacyjkach jak Łękno ma się zatrzymywać a na Niebuszewie nie. Bez sensu.
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
Re: A jednak ...
· 16 lat temu ·
tom1