Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Szansa na poprawę
Czy ktoś jeszcze pamięta o szczecińskiej kolejce miejskiej? Takie pytanie stawia nasz Czytelnik i prosi o odpowiedź. Urzędnicy rozmawiają, ale na razie nic nie obiecują.
wysłane przez Bodek
tom1 napisał(a):
> > A dlaczego tak twierdzisz? Przecież można by było udostepnić tunel > czasowo.
Tunel nie jest w żaden sposób wydzielony z pomieszczeń dworca, które obecnie zajmuje hurtownia. W związku z tym, aby go udostępnić dla pasażerów należałoby po prostu wyeksmitować hurtownię. To wiązałoby się z koniecznością zerwania umowy dzierżawy pomieszczeń, zwolnienia iluś tam ludzi itp, itd. A co po sezonie? Nie sądzę, aby właściciel hurtowni chciał tam wrócić ponownie, wiedząc że kolej za jakiś czas znowu może go stamtąd wyrzucić. Więc i tunel i dworzec znów zostałby pusty zapewne. Jeżeli okaże się, że przywrócenie ruchu całorocznego jest zasadne, opłacalne itp. (w to niestety narazie należy wątpić) wówczas można będzie pomyśleć o przywróceniu funkcji dworcowych tym pomieszczeniom. Teraz po prostu nie ma to sensu.
> Czyli będzie to na wysokości początku przystanku tramwajowego... no > to ciekawe bo mało kto się domyśli, że tam jest wejście na peron. > Trzeba będzie jakieś drogowskazy porobić ;)
Tu już pole do popisu ma PKP PR. Myślę, że staną na wysokości zadania i to nie tylko w przypadku oznakowania tego peronu. Pogodno, Łękno, Drzetowo to obecnie też kompletnie zapomniane miejsca i bez odpowiedniej reklamy nie zaistnieją w świadomości mieszkańców tych dzielnic, pomimo że znajdują się niemal pod oknami ich domów. > > To by było najgorsze. Na takich stacyjkach jak Łękno ma się > zatrzymywać a na Niebuszewie nie. Bez sensu.
Nikt tego nie chce i sądzę, że właśnie dlatego uda się otworzyć ten przystanek póki co w takiej prowizorycznej formie.
> > A dlaczego tak twierdzisz? Przecież można by było udostepnić tunel > czasowo.
Tunel nie jest w żaden sposób wydzielony z pomieszczeń dworca, które obecnie zajmuje hurtownia. W związku z tym, aby go udostępnić dla pasażerów należałoby po prostu wyeksmitować hurtownię. To wiązałoby się z koniecznością zerwania umowy dzierżawy pomieszczeń, zwolnienia iluś tam ludzi itp, itd. A co po sezonie? Nie sądzę, aby właściciel hurtowni chciał tam wrócić ponownie, wiedząc że kolej za jakiś czas znowu może go stamtąd wyrzucić. Więc i tunel i dworzec znów zostałby pusty zapewne. Jeżeli okaże się, że przywrócenie ruchu całorocznego jest zasadne, opłacalne itp. (w to niestety narazie należy wątpić) wówczas można będzie pomyśleć o przywróceniu funkcji dworcowych tym pomieszczeniom. Teraz po prostu nie ma to sensu.
> Czyli będzie to na wysokości początku przystanku tramwajowego... no > to ciekawe bo mało kto się domyśli, że tam jest wejście na peron. > Trzeba będzie jakieś drogowskazy porobić ;)
Tu już pole do popisu ma PKP PR. Myślę, że staną na wysokości zadania i to nie tylko w przypadku oznakowania tego peronu. Pogodno, Łękno, Drzetowo to obecnie też kompletnie zapomniane miejsca i bez odpowiedniej reklamy nie zaistnieją w świadomości mieszkańców tych dzielnic, pomimo że znajdują się niemal pod oknami ich domów. > > To by było najgorsze. Na takich stacyjkach jak Łękno ma się > zatrzymywać a na Niebuszewie nie. Bez sensu.
Nikt tego nie chce i sądzę, że właśnie dlatego uda się otworzyć ten przystanek póki co w takiej prowizorycznej formie.
Re: A jednak ...
· 16 lat temu ·
Bodek