Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Prace na linii Szczecin-Gumieńce - Granica
wysłane przez techno
Bodek napisał(a):
> Ministerstwo Transportu po wielu apelach, prośbach i monitach > zdecydowało się przeznaczyć na tę inwestycję bodajże 20 mln > złotych.
Potwierdzone (publicznie) wczoraj na Translogu przez PLK. Niestety z MT nikt się nie pofatygował na konferencję, nawet pomimo faktu, że minister Polaczek objął patronat nad konferencją...
> Plan przewiduje naprawę główną nawierzchni od st. Sz-n > Główny do granicy RP oraz elektryfikację odcinka Sz-n > Gumieńce - granica RP.
Dokładnie to zostało wczoraj przytoczone przez któregoś z dygnitarzy z PLK-i (nie pamiętam którego, a nie mam możliwości sprawdzenia teraz).
> Zadanie nie obejmuje przebudowy stacji Sz-n Gumieńce, co było > postulowane przez PLKę. Osobiście tego pomysłu (w proponowanym > przez PLK kształcie) nie popieram, więc obecnie planowany > zakres wydaje mi się właściwy.
Tam można zrobić jeszcze dużo ciekawych rzeczy i lepiej się do tych możliwości przygotować. Inaczej przepłacimy... bo po co robić coś dwa razy ;)
> Po naprawie prędkość rozkładowa dla pociągów pasażerskich > ma wynosić (tylko) 120 km/h.
No właśnie, tylko... Wejdziemy do Schengen i pociągi IC nie będą się musiały zatrzymywać ani na Gumieńcach, ani w Tantow i co wtedy?
-- Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]
> Ministerstwo Transportu po wielu apelach, prośbach i monitach > zdecydowało się przeznaczyć na tę inwestycję bodajże 20 mln > złotych.
Potwierdzone (publicznie) wczoraj na Translogu przez PLK. Niestety z MT nikt się nie pofatygował na konferencję, nawet pomimo faktu, że minister Polaczek objął patronat nad konferencją...
> Plan przewiduje naprawę główną nawierzchni od st. Sz-n > Główny do granicy RP oraz elektryfikację odcinka Sz-n > Gumieńce - granica RP.
Dokładnie to zostało wczoraj przytoczone przez któregoś z dygnitarzy z PLK-i (nie pamiętam którego, a nie mam możliwości sprawdzenia teraz).
> Zadanie nie obejmuje przebudowy stacji Sz-n Gumieńce, co było > postulowane przez PLKę. Osobiście tego pomysłu (w proponowanym > przez PLK kształcie) nie popieram, więc obecnie planowany > zakres wydaje mi się właściwy.
Tam można zrobić jeszcze dużo ciekawych rzeczy i lepiej się do tych możliwości przygotować. Inaczej przepłacimy... bo po co robić coś dwa razy ;)
> Po naprawie prędkość rozkładowa dla pociągów pasażerskich > ma wynosić (tylko) 120 km/h.
No właśnie, tylko... Wejdziemy do Schengen i pociągi IC nie będą się musiały zatrzymywać ani na Gumieńcach, ani w Tantow i co wtedy?
-- Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]
Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]
Re: Prace na linii Szczecin-Gumieńce - Granica
· 16 lat temu ·
techno