Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Prawie 55 mln euro na zachodniopomorską kolej
Jak donosi Gazeta Wyborcza w artykule "Marszałek Obrycki o podziale milionów euro" z 17 września 2007 r., województwo zachodniopomorskie otrzyma 835 mln euro w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
wysłane przez RJawdyk
Bodek napisał(a):
> Projekt został nieco zmodyfikowany. > Obecnie plan przewiduje zakup 10 dwuczłonów i 5 trojaków. Wszystko > do obsługi linii spalinowych.
No to dobrze wiedzieć ;)
> Dwuczłon Pesy kosztuje obecnie około 8 mln złotych, a my chcemy > kupić wersję "wypasioną" więc szacujemy, że koszt 1 pojazdu to > około 8,5 mln zł. Trójczłonów jeszcze nikt w PL nie kupował, > więc możemy jedynie szacować, że nie przekroczy 12,5 mln zł.
Tak półżartem to weźcie jakąś kanapę ze SA110 i wykonawcy pokażcie jak ma wyglądać wygodne siedzenie.
> Wszak SA110 pojeżdżą najprawdopodobniej tylko > do 2010 roku i trzeba będzie je czymś zastąpić. > Poza tym dojdzie obsługa nowych linii kolejowych > i zagęszczenie ruchu na obecnie funkcjonujących.
No tak, bo w końcu trzeba się rozwijać :) A SA110 wieczne nie są (ech te fotele w ex-pierwszej klasie i kanapy w drugiej i do tego sprawne ogrzewanie (nie to co w bonanzach) - nie ma takiego drugiego komfortu na PKP).
> Projekt został nieco zmodyfikowany. > Obecnie plan przewiduje zakup 10 dwuczłonów i 5 trojaków. Wszystko > do obsługi linii spalinowych.
No to dobrze wiedzieć ;)
> Dwuczłon Pesy kosztuje obecnie około 8 mln złotych, a my chcemy > kupić wersję "wypasioną" więc szacujemy, że koszt 1 pojazdu to > około 8,5 mln zł. Trójczłonów jeszcze nikt w PL nie kupował, > więc możemy jedynie szacować, że nie przekroczy 12,5 mln zł.
Tak półżartem to weźcie jakąś kanapę ze SA110 i wykonawcy pokażcie jak ma wyglądać wygodne siedzenie.
> Wszak SA110 pojeżdżą najprawdopodobniej tylko > do 2010 roku i trzeba będzie je czymś zastąpić. > Poza tym dojdzie obsługa nowych linii kolejowych > i zagęszczenie ruchu na obecnie funkcjonujących.
No tak, bo w końcu trzeba się rozwijać :) A SA110 wieczne nie są (ech te fotele w ex-pierwszej klasie i kanapy w drugiej i do tego sprawne ogrzewanie (nie to co w bonanzach) - nie ma takiego drugiego komfortu na PKP).
Re: Nowy tabor
· 16 lat temu ·
RJawdyk