Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Nowy rozkład jazdy
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Niemcy ujawniają sekrety PKP
wysłane przez Bodek
marko napisał(a):
> > Masz chyba na myśli szlak Niebuszewo - Gocław i Skolwin - Police, > bo przecież szlak Gocław - Glinki jest w pełni sprawny i > dwutorowy, a nie wyobrażam sobie przyjmowania osobówki na w pełni > działającą stację Glinki na "Sz", bo na torze 2 nie ma > normalnego semafora. Chyba, że mi postawią nowy, pięciokomorowy i > przystosują jeszcze blokadę liniową. To wtedy ok.
Chyba jednak będziesz musiał to sobie wyobrazić :) Podczas "modernizacji", czyli wymiany toru nr 1 w st. Glinki o ile dobrze pamietam wyburzono krawędź peronową przy tym torze oraz podcięto skarpę peronu tak, że obecnie wsiadanie i wysiadanie możliwe jest jedynie z/na tor nr 2. Podobnie rozwalili Golęcino. Tor nr 2 jest tam zbyt mocno odsunięty od peronu, a jedynka jest zamknieta, wiec ten przystanek odpada.
> No to ludzie z PLK zaczną się od stycznia bawić w "Sajgon". > Maczety w dłon, napalm i jazda karczować perony :-P
Dokładnie, będzie wielkie karczowanie peronów i ewentualne ustawianie tablic z nazwami p.o. i stacji oraz z oznaczeniem dróg dojścia do nich. Żadnych większych remontów nie planuje się, bo ma to być wyłącznie ruch weekendowo-sezonowy. Nawet oświetlenie peronów nie będzie odbudowywane.
Niestety muszę rozwiać nadzieje wszystkich optymistów (choć sam z natury też nim jestem). O ile pociągi do Trzebieży w ogóle ruszą, a nie jest to jeszcze takie oczywiste, to po sezonie letnim na pewno nie będzie kontynuacji ich kursowania. No chyba, żeby miasto Szczecin dogadało się z PR i UMarsz.
> > Masz chyba na myśli szlak Niebuszewo - Gocław i Skolwin - Police, > bo przecież szlak Gocław - Glinki jest w pełni sprawny i > dwutorowy, a nie wyobrażam sobie przyjmowania osobówki na w pełni > działającą stację Glinki na "Sz", bo na torze 2 nie ma > normalnego semafora. Chyba, że mi postawią nowy, pięciokomorowy i > przystosują jeszcze blokadę liniową. To wtedy ok.
Chyba jednak będziesz musiał to sobie wyobrazić :) Podczas "modernizacji", czyli wymiany toru nr 1 w st. Glinki o ile dobrze pamietam wyburzono krawędź peronową przy tym torze oraz podcięto skarpę peronu tak, że obecnie wsiadanie i wysiadanie możliwe jest jedynie z/na tor nr 2. Podobnie rozwalili Golęcino. Tor nr 2 jest tam zbyt mocno odsunięty od peronu, a jedynka jest zamknieta, wiec ten przystanek odpada.
> No to ludzie z PLK zaczną się od stycznia bawić w "Sajgon". > Maczety w dłon, napalm i jazda karczować perony :-P
Dokładnie, będzie wielkie karczowanie peronów i ewentualne ustawianie tablic z nazwami p.o. i stacji oraz z oznaczeniem dróg dojścia do nich. Żadnych większych remontów nie planuje się, bo ma to być wyłącznie ruch weekendowo-sezonowy. Nawet oświetlenie peronów nie będzie odbudowywane.
Niestety muszę rozwiać nadzieje wszystkich optymistów (choć sam z natury też nim jestem). O ile pociągi do Trzebieży w ogóle ruszą, a nie jest to jeszcze takie oczywiste, to po sezonie letnim na pewno nie będzie kontynuacji ich kursowania. No chyba, żeby miasto Szczecin dogadało się z PR i UMarsz.
Re: W przyszłym roku pociągiem do Trzebieżu?
· 16 lat temu ·
Bodek