Forum

W jedną Dąbie w drugą Port Centralny

MaK_86 napisał(a):

> 2. Istnieje duże prawdopodobieństwo "zawieszenia" się sbl-ki > podczas przesterowywania.

Życie :>

> 3. Nawet sbl-ka przesterowana wymusza podczas wysyłania na tor lewy > wyświetlenie W-24. Więc pociąg zmienia tor. Podczas tego i podczas > prostowania ponownie na tor prawy zmniejsza on prędkość po > rozjazdach do Vmax = 40 km/h. > Nawet w przypadku ekspresa który jedzie po torze lewym często > dyspozytorzy wydają dyspozycje aby dalej jechał na lewym. Aby nie > tracił minut na zmienianie toru. Prostuje się go dopiero na stacji na > której się zatrzymuje, np Dąbie, Główny, Stargard itd..

Fakt, z tym jest problem, ale co za różnica, czy przez Zdroje jedzie na bok 40 km/h, czy swoim torem i zwalnia na rozjazdach do 50 km/h ze względu na wiecznego WOS-a.

> 4. Aby jeździć bez problemu po lewym trzeba mieć przejścia > rozjazdowe. Regalica, niestety nie ma takich możliwości aby pociąg z > SE -> DZ, DZ -> SE puścić na lewy.

Eee? Przecież jak jedzie po lewym, to podajesz jedynie semafor na wprost i jedziesz po niewłaściwym... Zdroje i Dziewoklicz trapezy mają, więc nie wiem co mają do tego przejścia do Regalicy.

-- "A mi się wydaje, że na kolei będzie normalnie gdy osoby zarządzające nie będą nosić imion takich jak Władysław, Stanisław, Czesław, Józef czy Halina" - (C) głos na puszczy

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids