Forum

W jedną Dąbie w drugą Port Centralny

wysłane przez MaTe

MaK_86 napisał(a):

> Wiesz. Planowanie też musi uwzględniać przepustowość > poszczególnych posterunków zapowiadawczych. Oraz posiadać odrobine > logicznego myślenia. A nie tak jak w obecnym. 90% ekspresów i > pośpiesznych jest od regalicy (wg rozkładu) 2-4 minuty za jakimś > wolno sunącym z Portu osobowym...

Ta przepustowość to w znacznej mierze też jest lenistwo obsługi ( PLK jak i maszynistów )... w zeszłym roku na nadodrzance ucięliśmy rezerwy z 10 minut na 3 - wszystko jeździło opóźnione do czasu aż nie wkroczyli kontrolerzy i instruktorzy i nagle chłopcy nauczyli się jeździć żwawiej ale dalej zgodnie z przepisami - ten sam problem jest z SPA - SPC ... szlakowa 60 jeżdżą po 45.

Co do ekspresów po osobowych - po to jest tam SBL żeby mieć mocno przepustowy węzeł i taka sytuacja jest normalna - to ludzie nie potrafią jeździć jeszcze tak jak powinni. Wejdzie na węzeł Szczecin w ciągu 2-3 lat jeszcze raz tyle pociągów to może komuś beton z dupy sie obłupie i zaczną żwawiej wszyscy pracować.