Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Realokacja taboru Cargo
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
wysłane przez Marcel
> A co z EP07? Czy w innych CM-ach też wycofają tyle > "siódemek", czy my jesteśmy "rekordzistami" pod tym > względem?
Sytuacja jest następująca. W tym oraz zeszłym tygodniu wykonaliśmy ostatnie przeglądy okresowe będących w ruchu pod banderą CM Szczecin lokomotyw EP07-351, EP07-385, EP07-434 (PD), EP07-444 oraz zaplanowany na przyszły tydzień przegląd EP07-435 a wykonany dzisiaj. Ponieważ karty przeglądowe zostały już zabrane, a zatem lokomotywy te w najlepszym przypadku czeka jeszcze max 25 dni pracy na konto szczecińskiego zakładu. Ja natomiast obstawiam, że maszyny te do końca kwietnia zostaną skreślone z inwentarza. Co zaś się tyczy "trupów" oczekujących napraw, także od 2 tygodniu były szykowane do "przeprowadzki". Wszystkie obecnie mają zamalowany przydział oraz są zaplombowane. Jak ktoś reflektuje na wykonanie fotek tych maszyn to są to ostatnie chwile.
>Drugie pytanie co z bykami, jamnikami i kaczkami?
ET22 wszystkie zostają, ET41 nie mamy na stanie żadnej sztuki.
>Czemu wycofują EP07, a nie EU07, skoro EP są bardziej >niezawodne?
Nie ma różnicy w ich niezawodności, czy to EP czy EU to tak samo zdefektuje bo podzespoły są identyczne dla obu serii. Natomiast te 3 lokomotywy EU07 pozostają, ich charakterystyka umożliwia prowadzenie lekkich pociągów towarowych, np. EU07-470 ostatnio jeździ ze zdawczym Goleniów-SPB lub Gumieńce-SPC. Pozostałe 2 szt czyli EU07-359 i EU07-503, podejrzewam że będą prowadziły także pociągi międzywojewódzkie pospieszne ze zmianą trakcji np na odcinku Szczecin-Krzyż czy Szczecin-Zielona Góra, jak wiadomo IC nie będzie miało w naszym regionie szopy, więc rozwiąże się problem podsyłów/przeglądów/napraw lokomotyw prowadzących takie relacje. Czy przyjdzie coś w zamian? Raczej nie, a by najmniej nic o tym na dzień dzisiejszy nie wiadomo.
Sytuacja jest następująca. W tym oraz zeszłym tygodniu wykonaliśmy ostatnie przeglądy okresowe będących w ruchu pod banderą CM Szczecin lokomotyw EP07-351, EP07-385, EP07-434 (PD), EP07-444 oraz zaplanowany na przyszły tydzień przegląd EP07-435 a wykonany dzisiaj. Ponieważ karty przeglądowe zostały już zabrane, a zatem lokomotywy te w najlepszym przypadku czeka jeszcze max 25 dni pracy na konto szczecińskiego zakładu. Ja natomiast obstawiam, że maszyny te do końca kwietnia zostaną skreślone z inwentarza. Co zaś się tyczy "trupów" oczekujących napraw, także od 2 tygodniu były szykowane do "przeprowadzki". Wszystkie obecnie mają zamalowany przydział oraz są zaplombowane. Jak ktoś reflektuje na wykonanie fotek tych maszyn to są to ostatnie chwile.
>Drugie pytanie co z bykami, jamnikami i kaczkami?
ET22 wszystkie zostają, ET41 nie mamy na stanie żadnej sztuki.
>Czemu wycofują EP07, a nie EU07, skoro EP są bardziej >niezawodne?
Nie ma różnicy w ich niezawodności, czy to EP czy EU to tak samo zdefektuje bo podzespoły są identyczne dla obu serii. Natomiast te 3 lokomotywy EU07 pozostają, ich charakterystyka umożliwia prowadzenie lekkich pociągów towarowych, np. EU07-470 ostatnio jeździ ze zdawczym Goleniów-SPB lub Gumieńce-SPC. Pozostałe 2 szt czyli EU07-359 i EU07-503, podejrzewam że będą prowadziły także pociągi międzywojewódzkie pospieszne ze zmianą trakcji np na odcinku Szczecin-Krzyż czy Szczecin-Zielona Góra, jak wiadomo IC nie będzie miało w naszym regionie szopy, więc rozwiąże się problem podsyłów/przeglądów/napraw lokomotyw prowadzących takie relacje. Czy przyjdzie coś w zamian? Raczej nie, a by najmniej nic o tym na dzień dzisiejszy nie wiadomo.
Re: Realokacja taboru Cargo
· 16 lat temu ·
Marcel