Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Realokacja taboru Cargo
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
wysłane przez Marcel
pioko17 napisał(a):
> No, ale w końcu przeprowadzane były modernizacje EU07 na EP07, > żeby zmiejszyć ich awaryjność, poprzez zmianę przełożenia > przekładni, gdyż EU są bardzo awaryjne przy dużych > prędkościach.
Kto takie bzdury powiedział/napisał? Wydaje mi się, że albo źle zrozumiałeś opis w jakim celu wykonano te modernizacje albo ktoś Ciebie wprowadził w błąd. Nie bardzo rozumiem co mają wspólnego duże prędkości z powstaniem awarii (czego?) na EU07.
> Zkąd lokomotywy będą ciągnęły pociągi pospieszne w stronę > Gdańska, które obecnie ciągną szczecińskie loki?
Już od 2 tygodni jeżdżą lokomotywy z ZPR Gdynia.
Ktoś pytał o SM42, niestety nie mam pojęcia, szopa spalinowa mimo, iż jest to SPC to jednak rządzi się swoimi prawami (czyt. inna parafia :) )
> No, ale w końcu przeprowadzane były modernizacje EU07 na EP07, > żeby zmiejszyć ich awaryjność, poprzez zmianę przełożenia > przekładni, gdyż EU są bardzo awaryjne przy dużych > prędkościach.
Kto takie bzdury powiedział/napisał? Wydaje mi się, że albo źle zrozumiałeś opis w jakim celu wykonano te modernizacje albo ktoś Ciebie wprowadził w błąd. Nie bardzo rozumiem co mają wspólnego duże prędkości z powstaniem awarii (czego?) na EU07.
> Zkąd lokomotywy będą ciągnęły pociągi pospieszne w stronę > Gdańska, które obecnie ciągną szczecińskie loki?
Już od 2 tygodni jeżdżą lokomotywy z ZPR Gdynia.
Ktoś pytał o SM42, niestety nie mam pojęcia, szopa spalinowa mimo, iż jest to SPC to jednak rządzi się swoimi prawami (czyt. inna parafia :) )
Re: Realokacja taboru Cargo
· 15 lat temu ·
Marcel